سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ سقوط بهمن در ایتالیا 6 قربانی گرفت


حوادث/ سقوط بهمن در ایتالیا 6 قربانی گرفتایرنا/ سقوط بهمن در منطقه کوهستانی در شمال ایتالیا جان شش نفر شامل پنج ایتالیایی و یک اتریشی را گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسمی ایتالیا (انسا)، سقوط بهمن در منطقه کوهستانی «مونته نووزو» در شمال ایتالیا شش قربانی (پنج ایتالیایی و یک اتریشی) و یک مجروح گرفت.
امداد رسانان گفتند که برخی توانستند خود را از زیر بهمن بیرون بکشند، اما به هرحال شش تن از جمله یک زن جان خود را از دست دادند و کسی ناپدید نشده است.
بیش از یکصد نفر از سازمان های مختلف امدادرسانی در کوهستان در پی سقوط بهمن با استفاده از چهار بالگرد فعال شدند.
به گفته امدادرسانان، خطر ریزش بهمن در این منطقه زیاد نبود، ولی به نظر می رسد، بارش برف جدید باعث شد تا یک لایه از برف تازه بر روی یک لایه محکم تر و کهنه تر قرار گیرد و بدین ترتیب، سرازیر شود. مجموعا 10 نفر اسکی باز در ارتفاع 3 هزار متری کوهستان زیر بهمن رفتند. این منطقه شمالی ترین نقطه ایتالیا و در خط مرزی با اتریش قرار دارد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
‫اجساد 29 قربانی مدفون شده در زیر برف در ایتالیا بیرون کشیده شد‬‎