سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازدید معاون استاندار کرمان از مناطق اهل تسنن ریگان


ابوالقاسم سیف اللهی روز شنبه در حاشیه این بازدید با تبریک هفته وحدت گفت: یکی از برنامه های ما سفر به شهرستان های مختلف و بررسی و رفع مشکلات آنهاست.
وی افزود: به مناسبت هفته وحدت به همراه 13مدیرکل از استان به مناطق اهل تسنن ریگان سفر کردیم تا از نزدیک با مشکلات اهالی این مناطق آشنا شویم.
وی بیان کرد: تعدادی از این مشکلات در کوتاه مدت، برخی در میان مدت و تعدادی هم در بلندمدت با تخصیص منابع مالی برطرف خواهد شد.
معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: با برنامه ریزی هایی که صورت می گیرد برای توسعه و آبادانی و خدمت به اهالی این مناطق اقداماتی را انجام می دهیم.
وی گفت: در این مناطق از تمامی روستاها بازدید شد و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شدیم و در جهت رفع آنها تصمیماتی اتخاذ شد.
فرماندار ریگان هم در این بازدید گفت: برای رفع مشکلات اهالی این منطقه قرار شد اعتباراتی در جهت راه سازی در سال آینده تخصیص یابد.
امین باقری افزود: مقرر شد یک واحد آموزشی جایگزین مدرسه غیر استاندارد اسوه در این مناطق شود.
وی بیان کرد: رفع مشکلات زمین های این مناطق و لوله گذاری انتقال آب کشاورزی به مزارع از دیگر اقدامات در این منطقه است.
فرماندار ریگان گفت: همچنین مقرر شد 18 طرح هادی روستایی با همکاری بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در این مناطق برنامه ریزی شود.
استاندار کرمان با هیات همراه امروز شنبه برای افتتاح چند طرح اقتصادی و عمرانی در شهرستان های ریگان، فهرج و نرماشیر و شرکت در آئین دوازدهمین سالگرد زلزله پنجم دی 82 بم به شرق استان سفر کرد.
7442/3028

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازدید استاندار و دکتر نوبخت از مناطق سیل زده کوهدشت