زیبایی پوست و مو با چای سیاه و چای سبز -آکا


1394/09/21

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

آکاایران در این مطلب می خواهیم به برخی از خواص چای سیاه و چای سبز را که برای زیبایی پوست و مو بسیار موثرند اشاره کنیم. با ما همراه شوید

,زیبایی پوست و مو,خواص چای برای پوست و مو,خواص چای سیاه برای پوست و مو,[categoriy]

زیبایی پوست و مو,خواص چای برای پوست و مو,خواص چای سیاه برای پوست و مو,خواص چای سبز برای پوست و مو,خواص چای سیاه,خواص چای سبز,خواص چای برای زیبایی

آکاایران: زیبایی پوست و مو با چای سیاه و چای سبز

به گزارش آکاایران برای اینکه یک فنجان چای را دوست داشته باشید دلایل زیادی وجود دارد. به خاطر وجود آنتی اکسیدان ها، چای به شما کمک می کند تا زیبایی را حفظ کنید.

چای رطوبت رسان است

پوست خشکی دارید؟ کمی چای سبز سرد را روی پوست تان اسپری کنید. این یک روش عالی برای رطوبت رسانی و از بین بردن ترک های ناشی از خشکی پوست است.

چای برای مراقبت از مو

موهای تان شکسته و خشک و بی حالت است؟ چای را روی موهایتان اسپری کنید. چای سیاه برای از بین بردن شکستگی موها و چای سبز برای رشد موها خوب است. از چای دم کشیده سرد استفاده کنید.

چای برای پف چشم

چای کیسه ای مصرف شده را دور نیندازید. یک راه ساده و فوری برای اینکه پف چشم را از بین ببرید این است که چای کیسه ای را چند دقیقه در فریزر بگذارید تا خنک شود و سپس آن را روی چشم هایتان قرار دهید. کافئین در چای رگ های خونی را تحریک می کند و باعث می شود سیاهی و پف دور چشم از بین برود.

چای برای بوی بد پا

از بوی بد پا ناراحت هستید؟ پاها را با چای سبز یا سیاه بشویید.

چای برای بعد از اصلاح

اگر پاها یا دست هایتان بعد از اصلاح موها خشک و ملتهب می شود یا دچار خارش می شود چای سیاه را روی پوست تان اسپری کنید.

موهای خود را با چای سبز حالت دهید

امروزه درمان سم زدایی از موها در بین مردم رواج بسیاری پیدا کرده است. اگر چه استفاده از محصولاتی که بر پایه چای سبز درست شده اند بسیار مفید می باشند، ولیکن فواید آنها اگر از چای سبز خانگی کمتر نباشد بیشتر هم نیست. بعد از شستن موها با شامپو، به جای استفاده از حالت دهنده های مو، از عصاره چای سبز با آب به جای نرم کننده مو استفاده کنید. چای سبز به خاطر مواد مغذی فراوانی که دارد، موجب تقویت در رشد موها شده و تغذیه موها را بهبود می بخشد.

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها : . . . . . .

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
5 خاصیت چای برای زیبایی پوست و مو