«پرویز پرستویی» با فیلم «بوفالو» می‌آید


ایسنا/ پخش کننده فیلم «بوفالو» با اعلام اینکه این فیلم از 10 دی ماه اکران می‌شود، ابراز امیدواری کرد: بازی پرویز پرستویی در این فیلم باعث جذب مخاطبان شود.
سعید خانی، افزود: قرار است فیلم «بوفالو» از 10 دی ماه در گروه آزاد اکران بشود، پیش از این قرار بود این فیلم از 25 آذر نمایش داده شود اما اکران آن به تاخیر افتاد و حالا از 10 دی ماه قطعا فیلم اکران خواهد شد.
خانی با اشاره به بازی پرویز پرستویی در این فیلم ادامه داد: با توجه به اینکه حدود یکسال است، فیلمی از آقای پرستویی اکران نشده‌، امیدوارم فیلم «بوفالو» با استقبال مردم و تماشاگران روبرو شود.
این پخش کننده سینما درباره اکران فیلم «بوفالو» در گروه آزاد و در این مقطع که فرصت اندکی تا جشنواره فیلم فجر باقی مانده است‌، گفت: با توجه به شرایط سینمای ایران و تعداد فیلم‌هایی که در انتظار اکران هستند‌، طی توافقی که با عوامل فیلم صورت گرفت،‌ تصمیم گرفتیم «بوفالو» را در این فصل و در گروه ازاد اکران کنیم.
"بوفالو" به کارگردانی کاوه سجادی حسینی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان با بازی پرویز پرستویی‌، سهیلا گلستانی‌، پانته‌آ پناهی‌ها و هومن سیدی درباره زن و شوهر جوانی است که برای دستیابی به رویاهایشان به شهر انزلی می‌روند اما در آنجا حوادثی سر راهشان قرار می‌گیرد.
این فیلم سال گذشته در سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
پرده برداری بی سروصدای پرویز پرستویی از «بوفالو»/آنونس