سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جنگ زیرپوستی ایران و آمریکا بر سر جوان ایرانی در خط حزب‌الله + لینک دریافت


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، بیست و نهمین شماره هفته‌نامه خبری - تبیینی خط حزب‌الله با تصویری اختصاصی از ملاقات جانباز نابینای مدافع حرم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و هدیه انگشتری رهبر انقلاب به وی منتشر شد.

هم چنین در این شماره خط حزب‌الله در گزارشی به بررسی جنگ نرمِ زیرپوستی بسیار فراگیر بین جمهوری اسلامی و آمریکا با عنوان «افسر جنگ نرم، سرباز حقیقت است» پرداخته است.

سرمقاله این شماره خط نیز به بررسی اعترافات مقامات آمریکایی به نقض برجام و اعتراض دولتمردان کشورمان به این نقض عهد پرداخته و سخنان چند سال گذشته رهبر انقلاب در این زمینه را با عنوان « آنچه گفته بودیم را امضا کردند» بررسی کرده است.

در صفحه سه نشریه نیز به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین به برترین خصوصیت امیرالمؤمنین(ع) برای استفاده امروز نیروهای مومن و انقلابی در بیان رهبر انقلاب پرداخته شده است.

بیست و نهمین شماره خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید محمدتقی طاهرزاده جانباز شهید اصفهانی که فیلم ملاقات رهبر انقلاب در روزهای آخر حیاتش در سال 84 پخش شده بود، تقدیم شده است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

برای دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A4) |ینجا کلیک کنید و برای  دریافت نسخه‌ی چاپ (A3) اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
پهباد ایرانی حزب الله بر سر داعش