سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تروریست خواندن حزب‌الله ترس از قدرت گرفتن نیروهای شیعه در کشورهای اسلامی است


 محمد جواد عبدی معاونت امور استان‌های مرکز دانشجویی حقوق بشر (مؤسسه صلح زیبا) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تروریست خواندن حزب‌الله از سوی کشورهای حوزه خلیج فارس، معنادارترین واکنش به پیروزی‌های حزب‌الله در برابر رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها بود.

وی افزود: حزب‌الله که روزی معجزه اعراب را در برابر اسرائیل رقم زده بود، با قدرت گرفتن در سال‌های اخیر، همواره نقش کلیدی در محور مقاومت ایفا کرده و حال که خبر پیروزی‌هایشان بر تکفیری‌ها در صدر اخبار قرار دارد، سعی در تحت الشعاع قرار دادن این پیروزی‌ها دارند و دست‌مایه‌ای برای تهاجم کشورهای غربی فراهم کنند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: اقدام شورای فرمایشی خلیج فارس، تنها از ترس قدرت گرفتن گروه‌های مشابه حزب‌الله مانند انصارالله در یمن و حشدالشعبی در عراق می‌باشد که هریک در برابر حفظ تمامیت ارضی کشورشان از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند و در برابر اقدامات کشورهای عربستان، امارات، ترکیه و قطر ایستادگی می‌کنند.

عبدی در پایان گفت: این اقدام مضحک تنها می‌توانست از جانب رژیم صهیونیستی اتفاق بیفتد، که این کشورها از هراس قدرت گرفتن نیروهای متحد شیعه، اقدامات پنهانی را کنار گذاشته و این بار علناً شمشیرها را برای مبارزه با مقاومت از نیام برکشیده‌اند.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
نبرد نیروهای حزب الله با تروریست ها در منطقه بریتال