سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تب برفكی بیش از500 راس از احشام دامداران خلخال را تلف شد


به گزارش ایرنا ، هادی ذبیحی روز پنجشنبه در جلسه كارگروه تخصصی مخاطرات كشاورزی و منابع طبیعی خلخال افزود: به رغم تلاش دامپزشكی خلخال در واكسیناسیون و كنترل مقطعی بیماری تب برفكی كانون های آلودگی این بیماری در این شهرستان از هفت كانون به 10 كانون افزایش یافته و در اثر تلف شدن دام ها سه میلیارد و 650 میلیون ریال به دامداران منطقه خسارت وارد شده است.
وی گفت: به علت ورود این بیماری از اروپای شرقی به كشورمان و برخی مشكل های مربوط به واكسن تنها راهكار مناسب برای مقابله با شیوع این بیماری دردامداری های شهرستان قرنطینه دام ، رعایت بهداشت محل های نگهداری دام و پرهیز از خرید دام از استان های دیگر تا زمان كنترل كامل بیماری از سوی دامداران است.
او همچنین افزود: سرما زدگی فروردین امسال 940 میلیارد ریال به باغ های میوه در این شهرستان خسارت زده است.
ذبیحی با بیان اینكه تاخیر در زمان پرداخت غرامت و نحوه برآورد خسارت از سوی صندوق بیمه محصولات كشاورزی موجب بی رغبتی كشاورزان و باغداران خلخال به بیمه محصولات شده ، افزود: هیچ اعتبار دولتی برای جبران خسارات ناشی از حوادث قهری به كشاورزان و باغداران پرداخت نمی شود.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 كیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018/6016

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تب مذاکرات یا تلاش رسانه ای برای رضایت ایران به تب