سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارتش ترکیه: ۶۳ داعشی در حمله به سوریه کشته شدند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش ترکیه در واکنش به شلیک خمپاره به استان «کیلیس» در جنوب این کشور از اراضی مرزی سوریه، شماری از مواضع داعش را در خاک سوریه هدف توپ و موشک قرار داد.

منابع نظامی ترکیه با اعلام اینکه که روز یکشنبه (دیروز)، به حمله خمپاره‌ای کیلیس پاسخ داده‌اند، امروز تصریح کردند که در حمله توپخانه‌ای، دست‌کم 34 تروریست داعش در روستای «طوقلی» سوریه کشته شدند و در حملات هواپیماهای بدون سرنشین ترکیه، 29 تروریست دیگر جان خود را از دست دادند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، نیروی هوایی ارتش ترکیه، مواضع داعش را در روستاهای «ینی یابان»، «ودودیان» و «وطاط» را ریف حلب بمباران کرده است.

بر اساس این گزارش در این حمله، 6 خودروی داعش در طوقلی و 5 انبار اسلحه در 3 روستایی که نام آنها در بالا ذکر شد، از بین رفت.

حملات خمپاره‌ای داعش به استان «کیلیس» ترکیه اخیرا افزایش یافته است و منبع شلیک این خمپاره‌ها مواضع داعش در خاک سوریه اعلام شده است.

انتهای پیام/غ


ویدیو مرتبط :
کشته شدن داعشی ها توسط آتش توپخانه ارتش سوریه!