سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شرایط برای سرمایه گذاری درهفت حوزه اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد مهیاست


مجید محنایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مهمترین سیاست ها، رویکردها و اولویت های کاری مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد حمایت جدی از سرمایه گذاری است.
وی بیان کرد: حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری در تمام بخش های اقتصادی جزو برنامه های اصلی در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
محنایی اظهار کرد: اولویت های مهم سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شده و تمام شرایط نیز برای ایجاد فرصت و جذب سرمایه گذار در این استان فراهم است.
وی عنوان کرد: مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به دنبال یافتن بخش یا بخش هایی در این استان بوده اند که نقش و اهمیت سرمایه گذاری در فرایند رشد و توسعه اقتصادی استان را چند برابر کند.
محنایی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پاسخ دادن به استعلام ها، صدور مجوزها و پیگیری خواسته های قانونی برای متقاضیان سرمایه گذاری در این استان مصمم و به روز است.
وی افزود: سفر یک هفته ای هیات 36 نفره اقتصادی و تجاری کهگیلویه و بویراحمد به استان اُمسک روسیه با هدف زمینه سازی توسعه و رونق اقتصادی و سرمایه گذاری در این استان انجام شد.
7535/1662

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
لوگو حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد