فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ارسال 40 داستان به جشنواره ادبی خاتم


علی‌اکبر اشعری، رئیس شورای راهبردی جشنواره ادبی خاتم، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم‌، از آغاز داوری‌های مقدماتی این جشنواره در هفته جاری خبر داد و گفت:‌ برای آغاز داوری‌ها منتظر بودیم تا آثار به حد قابل قبولی برسد‌ و پس از آن داوری‌ها را آغاز کنیم.

وی ادامه داد:‌ داوری‌های مقدماتی در دبیرخانه جایزه انجام می‌شود و پس از آن آثار درخور داوری در اختیار داوران قرار می‌گیرد.

اشعری تصریح کرد:‌ تا الان 30 داستان در پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره ثبت شده است،‌ 10 داستان هم حضوری ارسال شده است،‌ بنابراین تاکنون 40 داستان به جشنواره ارسال شده است،‌ هم‌چنین علاقه‌مندان تا 15 فروردین فرصت دارند،‌ آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: آثار منتشر شده به صورت کتاب نیز در دست جمع‌آوری است، فهرست کتاب‌های منتشر شده سال 93 آماده شده و قرار است کتاب‌ها از ناشران دریافت شود.

اشعری به برگزاری کارگاه‌های استانی به منظور تشویق نویسندگان شهرستانی برای شرکت در جشنواره اشاره کرد و گفت: نخستین کارگاه با حضور مجید قیصری دبیر اجرایی جشنواره در ایلام برگزار شد‌، هم‌چنین کارگاه‌های اراک و فارس نیز تا پایان هفته آینده برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جشنواره غذا های هندسی فجر خاتم - 5