سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دیوید کامرون: روابط با عربستان سعودی برای امنیت ما مهم است


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  «دیوید کامرون »نخست وزیر انگلیس در سخنانی از روابط تسلیحاتی با ریاض دفاع کرد.

دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس که امروز (دوشنبه) با  «رادیو۴  بی بی سی » گفت‌‌وگو می‌کرد، گفت: « روابط با عربستان سعودی برای امنیت ما مهم است. آن‌ها مخالف داعش  و عقیده‌های خرابکارانه افراطی هستند.»

کامرون در دفاع از روابط تسلیحاتی بین لندن- ریاض نیز گفت: «در رابطه با صادرات اسلحه ، فکر می‌کنم که ما یکی از دقیق‌ترین ابزارهای نظارتی در دنیا را داریم و من همیشه مطمئنم که آن‌ها به طور مناسب اداره می شوند.»

کامرون البته در بخشی از این گفت‌و‌گو درباره برنامه آموزشی وهابیت با سرمایه های عربستان سعودی  در جهان افزود: «  نیاز است تا ببینیم که این پول‌ها از کجاست. در کشکور ما حمایت مالی از گروه‌های افراط گرا غیر قانونی است. ما گروههای افراطی را ممنوع می‌نماییم.»

انتهای پیام/

http://fna.ir/UEZY6W


ویدیو مرتبط :
روابط عربستان سعودی وهابی با اسرائیل و آمریکا (فتوکلیپ)