ماشین شناس/ نسل جدید «اوپل اینسیگنیا» در راه است


ماشین شناس/ نسل جدید «اوپل اینسیگنیا» در راه است

پرشین خودرو/ اوپل اعلام کرد که در حال کار بر روی نسل جدید اینسیگنیا (Insignia) است و همراه با این تاییدیه، اطلاعاتی هم منتشر کرده است.
در رابطه با نسل جدید اوپل اینسیگنیا شایعات و گمانه زنی‌های زیاد و جالبی وجود دارد، ولی اوپل به صراحت اعلام کرد که نسل جدید اوپل اینسیگنیا را با ابعادی بزرگ‌تر ارائه خواهد کرد که حدود 15 سانتی متر در طول و حدود 9 سانتی متر در فاصله بین دو محور افزایش سایز را تجربه کرده است که منجر به افزایش فضای داخلی و تعادل بهتر اتومبیل در هنگام ترمزگیری می‌شود.
از لحاظ طراحی هم گفته شده که سقف و عقبی طولاتی‌تر از قبل خود دارد، در حالی که برای طراحی قسمت جلویی خودرو به شدت از مفهومی "مونزا" الهام گرفته شده است. از آنجایی که از این خودرو بیشتر از یک خودرو سدان استاندارد، به عنوان یک خودرو کوپه چهار درب یاد می‌شود، از این رو با مولفه‌هایی اسپرت در بخش فنی و طراحی عرضه خواهد شد که فعلا اطلاعاتی از بخش‌های اسپرت آن در دسترس نیست.

در بخش مولد قدرتی هم بیشتر از قدرت، سعی بر استفاده از یک موتور کم مصرف با قدرتی ایده‌آل حداقل تا به اینجای کار شده است، از این رو اوپل اعلام کرده که یک پیشرانه 1 لیتری 160 اسب بخاری توربو 4 سیلندر را در مرحله اول برای آن در نظر خواهد گرفت، هرچند با گذر زمان پیشرانه‌های بیشتری برای آن تعیین می‌شود و همین حالا هم شایعاتی مبنی بر عرضه این محصول با پیشرانه‌ای 6 سیلندر توربوشارژر 400 اسب بخاری وجود دارد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
فرانکفورت 2013: رونمایی OPC اینسیگنیا اسپرت تورر