سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کلیپ «کتابی» درست کنید؛ جایزه ببرید!


کلیپ «کتابی» درست کنید؛ جایزه ببرید! مهر/ انتشارات پیدایش در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب به برگزاری مسابقه ویدئویی«کتابی که دوستش دارم» می‌پردازد.

در بخش نوجوان مجموعه‌ «رمان‌هایی که باید خواند» با پنج عنوان کتاب جدید منتشر شده است که همگی از آثار برتر ادبیات نوجوان بوده و جوایز بسیاری را به دست آورده‌اند.

«فعلاً خوبم» اثر گری دی اشمیت با ترجمه‌ آرزو احمی، «یکی برای خانواده‌ی مورفی» اثر لیندا مالیلی هانت با ترجمه فرح بهبهانی، «هفت تا هفت» اثر هالی گلدبرگ اسلون با ترحمه‌ آرزو احمی، «شش لول» اثر مارکوس سدویک با ترجمه‌ی آرزو احمی، «جَنگ چهارشنبه‌ها» اثر گری دی اشمیت با ترجمه‌ شهلا انتظاریان، عناوین جدید این مجموعه هستند.

همچنین مجموعه داستان «کارنامه‌ات را قایم کن» نوشته‌ معصومه انصاریان و آثاری مانند «بوق سگ» از مجموعه شعر نوجوان و مجموعه‌ی پرمخاطب «دفتر خاطرات بچه لاغرمردنی» اثر جف کینی با ترجمه‌ نسرین مهاجرانی که جلد نهم آن نیز به چاپ رسیده و مجموعه‌ چهار جلدی «دانش ترسناک» با ترجمه‌ محمود مزینانی با عناوینی مانند «روبات‌های آشوبگر» اثر مایکل گلداسمیت، «کهکشان‌های سرگیجه‌آور» اثر کیارتان پاسکیت، «سینمای پرزرق و برق» اثر مارتین اولیور، «ریاضیات خفن» اثر کیارتان پاسکیت و در آخر از مجموعه‌ی رمان جوان کتاب «یعقوب را دوست داشتم» اثر کاترین پترسون با ترجمه‌ی بیتا ابراهیمی در نمایشگاه کتاب امسال عرضه خواهد شد

در بخش خردسال مجموعه‌ هشت جلدی «قصه‌ها و تصویرها» با پنج عنوان جدید منتشر شده است. «بهترین جای دنیا» از فروزنده خداجو، «چکمه و جای پایش» از محمدحسن حسینی، «کی می‌تواند من را بخنداند» از شکوه قاسم نیا، «بیا توی تنگ» از سرور کتبی، «بوس باد» از لاله جعفری، عناوین جدید این مجموعه هستند. در بخش کودک مجموعه‌ هشت جلدی بچه‌دیو اثر گای بس با ترجمه‌ی محمود مزینانی به چاپ رسیده است.

همچنین اعضای باشگاه خوانندگان پیدایش مانند سال‌های گذشته می‌توانند با ارائه کارت تخفیفی که برای آنها ایمیل می‌شود، از ۲۵ درصد تخفیف در خرید از نمایشگاه بهره‌مند شوند. علاوه‌بر این، برای مدارس تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. نویسندگان، مترجمان و شاعران حوزه کودک و نوجوان در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران مهمان غرفه پیدایش خواهند بود تا از نزدیک با مخاطبان خود دیدار کنند.

همچنین انتشارات پیدایش به مناسبت نمایشگاه کتاب و با هدف ترویج فرهنگ کتاب­خوانی مسابقه­ ویدئوهای ۶۰ ثانیه­ ای را با عنوان «کتابی که دوستش دارم» برگزار می‌­کند. علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می­‌توانند ویدئو­ای به مدت ۶۰ ثانیه از خود تهیه کرده و در آن درباره­ محبو‌ب­‌ترین کتابی که از نشر پیدایش خریداری کرده و خوانده­‌اند، خاطره­ یا خلاصه­‌ای را با شیوه‌­ای جذاب تعریف کنند.

شرکت ­کنندگان در این مسابقه تا آخرین روز برگزاری نمایشگاه بین‌­المللی کتاب (بیست و پنجم اردیبهشت ماه) فرصت دارند ویدئوهای خود را در صفحه­ شخصی اینستاگرام‌شان آپلود و با تگ کردن انتشارات پیدایش (@peydayeshpublication) در این مسابقه شرکت کنند. از آنجا که انتشارات پیدایش آثاری برای تمام گروه‌های سنی منتشر می‌کند، شرکت در این مسابقه نیز برای تمامی افراد آزاد است. انتشارات پیدایش تصمیم دارد به سه نفری که بیشترین رای را در صفحه­ی اینستاگرام به دست آورده ­اند جوایز ویژه‌ای اهدا کند.


مراسم اهدای جوایز و معرفی برندگان در آخرین روز نمایشگاه کتاب، بیست و پنجم اردیبهشت ۱۳۹۵، طی مراسمی در غرفه­ نشر پیدایش برگزار خواهد شد. پیدایش امسال در دو غرفه کودک و نوجوان (سالن A۱۰۹، راهروی ۷، غرفه‌ ۶۰) و غرفه‌ بزرگسال (سالن ۱، راهروی ۳، غرفه‌ ۳۶۹) میزبان علاقه‌مندان کتاب خواهد بود.

جایزه‌ی نفر اول: اسکوتر هوشمند، جایزه­ نفر دوم: تبلت، جایزه‌ نفر سوم: کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی. همچنین تمامی شرکت­کنندگان می­‌توانند آخرین اخبار مربوط به جوایز مسابقه و اطلاعات دیگر را از طریق مراجعه به وب سایت انتشارات پیدایش www.peydayesh.com پیگیری کنند.





با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
اگر درست ورزش کنید، Pact به شما جایزه می دهد