سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تولد 10 نوزاد هر ساعت در استان اصفهان


به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان اصفهان روز شنبه به نقل از تورج حاجی رحیمیان اضافه کرد: در هشت ماه سال جاری 57 هزار و 949 مورد ولادت در استان اصفهان ثبت شده است که از این تعداد 29 هزار و 919 نوزاد پسر و 28 هزار و 30 نوزاد دختر بودند.
وی اظهارکرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4/6 درصد افزایش را نشان می دهد و بصورت متوسط در هر ساعت 10 نوزاد در استان اصفهان متولد شده اند.
به گفته حاجی رحیمیان در این مدت به ازای هر 100دختر حدود 107پسر در استان اصفهان به دنیا آمده است.
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان به چندقلو بودن شماری از این نوزادان اشاره کرد و افزود: در بازه زمانی هشت ماه سال جاری دو هزار و 208 مورد چند قلوزایی در استان اصفهان ثبت شده که از این تعداد 990 مورد آن دوقلو، 73 مورد سه قلو و یک مورد چهارقلو و یک مورد پنج قلو بوده اند.
وی با اشاره به اینکه در هشت ماه سال جاری 14 هزار و 984 مورد وفات در استان اصفهان ثبت شده است، افزود: هشت هزار و 330 تن از فوت شدگان مرد و 6 هزار و 418 تن زن بودند.
حاجی رحیمیان تصریح کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 3/45 درصدی روبرو بوده است.
به گفته وی در این بازه زمانی در هر ساعت به طور میانگین 2/5 تن در استان اصفهان فوت کردند.
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بیان اینکه در این مدت، شمار ازدواج ها در این استان از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است، گفت: در هشت ماه نخست سال جاری 28 هزار و 418 ازدواج و شش هزار و 789 مورد طلاق در استان اصفهان ثبت شده است.
وی اضافه کرد: آمار ازدواج در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 11/87 درصد رشد داشته و در این مدت میانگین سن زوج در هنگام ازدواج 28/75 سال و متوسط سن زوجه نیز 24/29 سال ثبت شده است.
2093/ 6022

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تولد نوزاد دختر ( تم نوزاد صورتی )