علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



راه اندازی نخستین مرکز رشد فناوری ذیل پژوهش سراهای آموزش و پرورش


به گزارش روز یکشنبه گروه علمی ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علیرضا دلیری در مورد ایجاد و راه اندازی این مرکز رشد در ساختمانی ارایه شده از سوی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: راه اندازی مراکز رشد ذیل پژوهش سراهای آموزش و پرورش، در راستای تفاهم نامه منعقد شده این معاونت با وزارت آموزش و پرورش با هدف فرهنگ سازی و ترویج اقتصاد دانش بنیان و گفتمان علم و فناوری و با همکاری و مدیریت مشترک صورت می گیرد.
دلیری در مورد اجرای طرح ایجاد و راه اندازی در سایر مناطق تهران و استان ها یادآور شد: پس از راه اندازی نخستین مرکز رشد فناوری ذیل پژوهش سراها در منطقه دو تهران و گذشت زمان و بررسی وضعیت نتایج حاصل و دسترسی به یک الگوی قطعی، این مراکز رشد فناوری در تمام مناطق تهران و استان های کشور ذیل پژوهش سراها راه اندازی می شوند.
وی به توافق های انجام شده با وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: طرح های مطرح شده از سوی دانش آموزان باید در این مراکز رشد مطرح شود و پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی به عنوان نماینده معاونت باید شرکت های فناوری را در این مراکز مستقر و به طرح های این دانش آموزان خدمات مشاوره ای، نحوه ثبت اختراع، خدمات ثبت فعالیت تجاری سازی و انواع مشاوره های لازم را ارائه کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی ادامه داد: پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی همچنین می تواند در کنار این طرح های دانش آموزی، از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه فناوری نیز حمایت کند تا با استقرار در این مراکز، امکان الگوبرداری از طرح های دانش آموزی فراهم و در شرکت های دانش بنیان از آنها استفاده شود.
علمی (1) ** 9340**1834

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تقدیر از رئیس مرکز رشد فناوری اطلاعات علوم پزشکی شیراز