فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آیت الله سبحانی: 40 شبکه ماهواره ای علیه تشیع ایجاد شده است


به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید روز شنبه در آیین آغاز به کار دوازدهمین اجلاس سراسری مدیران حوزه های علمیه خواهران کشور در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم بیان داشت: جبر زمان این ماهواره ها را پیش می برد و باید با علت بجنگیم و نه با معلول و حوزه باید دارای یک فرستنده و سخنگو باشد که گفتار او برای دیگران حجت باشد.
وی گفت: با انقلاب اسلامی در پرتو فعالیت های امام خمینی(ره) و شهدای اسلام، خداوند تمام قدرت را در آموزش و پرورش و مکان های دیگر به روحانیت و مسلمانان داد و امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای است که بر دوش حوزویان است.
آیت الله سبحانی ابراز داشت: برای انجام وظیفه حوزوی خود به مدیران لایقی نیازمندیم که بتوانند به وظیفه های حوزوی جامه عمل بپوشانند و از این رو مدیر حوزه علمیه باید کار واحد داشته باشد و اگر مدیران حوزوی می خواهند در کار خود موفق باشند باید یک کار داشته باشند.
وی اظهار داشت: مدیران حوزه های علمیه باید سعه صدر داشته و نیرومند و مقتدر و از نظر صحت و سلامت نیز در درجه بالایی باشند.
این مرجع تقلید گفت: خواهران طلبه نیز باید شبهه ها و تبلیغات سوء را از بین ببرند که در برهه هایی چون عاشورا و اربعین گرفتار تبلیغات دشمن هستیم و باید در راه رفع آن ها گام برداریم.
وی افزود: در روزی که علیه ما هجمه ها هست نیاز به مدیریت واحد و مدیران قوی داریم که جوابگوی هجمه دشمن باشند لذا طلبه ها باید مغز علمی شوند تا بتوانند پاسخگوی شبهه ها باشند و اساس مدرسه های علمیه خواهران باید تربیت مبلغ باشد و تربیت مجتهد صرف نباشد.
آیت الله سبحانی ابراز داشت: باید مدرسه ها و برنامه های خواهران بر اساس تربیت مبلغه باشد تا بتوانند در دانشگاه و مدرسه ها شبهه ها را جواب دهند و این برای ما مهم است.
وی گفت: دشمن انسانیت گاهی به نام سلفی گری یا به نام القاعده و داعش فعال است که همه این فرقه ها از وهابیت سرچشمه گرفته است و ریشه همه این گروه ها وهابیت است.
وی ادامه داد: فعالیت همه این گروه ها بر آن بنا نهاده شده است که بنیان اسلام را خراب کنند و ماموریت دارند که اسلام را در جهان مرعوب سازند لذا از این رو اسلام ستیزی در غرب شروع شده است و اعمال وحشیانه را می بینیم.
در دوازدهمین اجلاس سراسری مدیران حوزه های علمیه خواهران کشور 430 مدیر حوزه علمیه خواهران حضور دارند.
این اجلاس به مدت سه روز ادامه دارد.ک/3
7408 / 1175/1042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شبکه ماهواره ای فدک و توهین به آیت الله بهجت