فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پخش ویژه برنامه «خاطره» به مناسبت مبعث/ خانواده دکتر ارنست و بامزی می‌آیند


به گزارش خبرگزاری فارس، در برنامه «خاطره» این هفته که به مناسبت مبعث  پنجشنبه شب ساعت 23 و جمعه ساعت حدود ساعت 19 پخش می‌شود برنامه‌های متعدد و خاطره انگیزی تدارک دیده شده است.

در برنامه روز پنجشنبه خاطره بخش‌هایی از برنامه محله باصفا، فیلم سینمایی ای ایران، آقای آبی، گزارش گرونی میوه، خانواده دکتر ارنست پخش خواهد شد.

همچنین در برنامه روز جمعه هم بخش‌هایی از برنامه کودک بازی خونه، طنز ٧٧، گزارش یک خبرنگار در مورد غنایم جنگی، آرایشگاه زیبا و کارتون بامزی و... پخش خواهد شد.

به علت تراکم برنامه‌های شبکه یک تغییر پخش ساعت این برنامه ممکن است به همین علت بینندگان شبکه یک به زیرنویس‌هایی که در خلال برنامه‌ها پخش می‌شود توجه داشته باشند تا از ساعت دقیق پخش برنامه خاطره مطلع شوند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کارتون خاطره انگیز خانواده دکتر ارنست