سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خودکشی نافرجام مرد جوان درتهران


مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: دقایقی قبل جوان 28 ساله ای قصد داشت با سقوط از پل عابر پیاده واقع در میدان رسالت، خودکشی کند که عوامل اورژانس با حضور به موقع در محل و قرار دادن خودرو آمبولانس در زیر پل، مانع از مرگ حتمی این جوان شدند.
حسن عباسی افزود: اقدام به خودکشی این مرد جوان از طریق تماس تلفنی شهروندان با سامانه 115 به اورژانس اعلام و پس از آن یک گروه امدادی به همراه امکانات و تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: تکنیسین های اورژانس تهران با حضور درمحل حادثه، خودرو آمبولانس را درست در زیرپل و محل سقوط فرد قرار دادند به نحوی که مرد جوان پس از پریدن از روی پل بر روی آمبولانس افتاد.
به گفته وی، همین امر موجب شد تا این جوان از مرگ حتمی ناشی از برخورد با زمین نجات پیدا کند.
مدیر روابط عمومی مرکزاورژانس تهران خاطرنشان کرد: پس از آن، عوامل اورژانس نامبرده را برای مداوا به مراکز درمانی انتقال دادند.
عباسی با اشاره به اینکه این جوان 28 ساله از نواحی مختلف اندام ها دچار آسیب دیدگی شده، تصریح کرد: حضور به موقع و اقدام سریع تکنیسین های اورژانس مانع از مرگ حتمی این جوان شد.
تهرام/7243/1109/ 1625/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خودکشی عجیب مرد جوان در خیابان....!