سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاشت نهال به یاد 23 هزار شهید در روز درختکاری


علیرضا زند وکیلی مدیر فرهنگی هنری منطقه چهار در گفت‌وگویی با خبرگزاری تسنیم با اعلام این مطلب گفت: برنامه رونمایی از گلدان‌ها و گل‌های کودکان در خانه فرهنگ صدف در روز 15 اسفندماه ساعت 10 صبح برگزار می‌شود. 

وی افزود: همچنین در فرهنگسرای اشراق نیز برنامه‌‌ای ویژه با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدا برگزار می‌شود. همزمان با روز درختکاری برنامه کاشت یک نهال توسط یکی از خانواده‌های شهدا در ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد. همچنین در حاشیه این برنامه به منظور ترویج فرهنگ درختکاری و حفاظت از محیط زیست، تعدادی گل و گلدان میان کودکان توزیع می‌شود. 

زندوکیلی گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی، برنامه کاشت نهال به یاد 23 هزار شهید در فضای سبز دانشگاه امام حسین(ع) با حضور صلاحی ریاست سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران در روز یکشنبه 16 اسفندماه جاری برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کاشت نهال در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری