ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استیماچ: برانکو در فوتبال ایران تاریخ‌ساز بوده است/ 3 امتیاز بازی با پرسپولیس را می‌خواهیم


به گزارش خبرگزرای تسنیم، ایگور استیماچ درباره برگزاری اردوی سپاهان در ترکیه اظهار داشت: این اردو به همت مسئولان کارخانه و باشگاه سپاهان برای ما ترتیب داده شده است. امیدواریم بتوانیم در این اردو نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و نتایج نه چندان جالب نیم فصل اول را که نشان دهنده جایگاه کاذب سپاهان بود را جبران کنیم و دوباره به جمع مدعیان برگردیم. قرار است سه بازی دوستانه با تیم‌هایی از اکراین، آلمان و تیمی از یک کشور دیگر برگزار کنیم.

وی درباره بازیکنان جذب شده این تیم در تعطیلات نیم فصل خاطرنشان کرد: ایبریچیچ بازیکن شاخص و بوسنیایی است که با مطالعه فراوان جذبش کردیم همچنین یک جوان به نام علی هذامی به جمع تیم ما اضافه شده است که امیدوارم بتوانند کمک حال ما باشند. به ادامه مسابقات لیگ امیدوارم. با یاری هواداران‌مان، سپاهان متفاوتی را می‌بینیم. امیدوارم اشتباهات داوری و بدشانسی هم دیگر سراغ تیم ما نیاید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص مربیان کرواتی که در فوتبال ایران حضور دارند افزود: می‌دانم که مربیان کروات زیادی به کشور ایران آمده‌اند و از احترام زیادی هم برخوردارند. ایران جوانان مستعدی دارد که می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. آنها از سرعت و تکنیک بالایی برخوردارند و به شخصه سعی می‌کنم از تجربه و انرژی خودم استفاده کنم تا نقشی اساسی در موفقیت هرچه بیشتر این جوانان خاصه اصفهانی‌ها و سپاهانی‌ها داشته باشم.

استیماچ درباره شهر اصفهان گفت: اصفهان یک شهر زیبا و تاریخی در کشور ایران به حساب می‌آید. خوشحالم که در اینجا هستم. هرچند که خیلی اوقات بابت ترافیک فراوان گلایه دارم؛ اما این مسئله از زیبایی های این شهر تاریخی کم نمی‌کند.

وی درباره حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما باید ضمن حضور قدرتمندانه در نیم فصل دوم لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا هم حاضر شویم. برخلاف عقیده خیلی از کارشناسان به نظرم سپاهان در گروه سختی حضور دارد. رقبای ما بازیکنان بسیار باکیفیتی دارند و همین کار ما را سخت‌تر می‌کند. ما تمرینات آماده‌سازی خوبی تدارک دیده‌ایم. همچنین دو بازیکن برزیلی ما هم به جمع ما اضافه شده‌اند.

سرمربی سپاهان همچنین گفت: از اشتباهات ناخواسته داوران در نیم فصل اول گلایه دارم. اگر این اشتباهات نبود جایگاه ما در جدول رده‌بندی به مراتب بهتر بود. امیدوارم در ادامه لیگ شاهد چنین اشتباهاتی نباشیم.

استیماچ درباره دیدار با پرسپولیس بعد از تعطیلات نیم فصل خاطرنشان کرد: بازی بعدی ما با تیم بزرگ پرسپولیس است. سال‌هاست که با برانکو ایوانکوویچ در ارتباط هستم. او مربی خوب و سختکوشی است و در فوتبال ایران تاریخ‌ساز بوده است. امیدوارم شاهد رقابت لذت بخشی باشیم و این سپاهان باشد که از جدال با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سه امتیاز را به ارمغان می‌آورد.

سرمربی سپاهان درباره استانکو گفت: او اولین و تأثیرگذارترین مربی من به شمار می‌رود و به نوعی مدیون او هستم. اولین قرارداد من در سن 18 سالگی بسته شد و استانکو نقش قابل توجهی در آن داشت. خوشحال می‌شوم اگر بتوانم برای تعطیلات عید نوروز او را به اصفهان دعوت کنم.

استیماچ در پایان درباره برخورد هواداران سپاهان با او اظهار داشت: شاید نتایج سپاهان تاکنون مطلوب هواداران نبوده است، اما وقتی آنها را در بیرون از ورزشگاه می‌بینم از نحوه بازی ما و همچنین تغییر روشی که در تیم ایجاد شده است راضی هستند و به آینده تیم امیدوارند. ما و بازیکنان هم در تلاش هستیم جواب محبت‌های آنها را با کسب نتایج خوب بدهیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جنجال برانگیزترین بازی تاریخ فوتبال ایران