سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سخنگوی انصارالله: راه حل حقیقی در یمن تشکیل دولت انتقالی و برگزاری انتخابات است


سخنگوی انصارالله: راه حل حقیقی در یمن تشکیل دولت انتقالی و برگزاری انتخابات است

فارس/ سخنگوی انصارالله تاکید کرد که راه حل حقیقی زمانی است که یمن به سمت مرحله انتقالی و پس از آن برگزاری یک انتخابات سوق داده شود.

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله با اشاره به لزوم برگزاری گفت‌وگوهای جدی و حقیقی برای رسیدن به راه حل در یمن که منجر به پایان درگیری‌ها شود، گفت: مذاکرات نباید پوششی برای ادامه حملات ،،،،به یمن باشد.

وی با اشاره به اینکه انصارالله ملاحضاتش درباره مذاکره برای مذاکره را به سازمان ملل اعلام کرده است، گفت: راهکار ارائه شده توسط سازمان ملل ملزومات برگزاری مذاکرات را فراهم می کند.

سخنگوی انصارالله در ادامه با اشاره به اینکه برخی بندهای طرح سازمان ملل برای پایان بحران یمن بحران حقیقی و به تبع آن راه حل واقعی این بحران را نادیده گرفته است و افزود: راه حل حقیقی زمانی است که یمن به سمت مرحله انتقالی و پس از آن برگزاری یک انتخابات سوق داده شود.

وی با بیان اینکه پایبندی به نتایج گفت‌وگوهای ملی از دیگر ملزومات راه حل سیاسی بحران یمن است اظهار داشت که طرح جدید سازمان ملل نسبت به طرح‌های پیشین به نقطه نظرات مان نزدیک است با این حال ما همچنان بر ملاحضات خود اصرار داریم و دولت آینده باید به آن پایبند باشد، دولتی که مورد توافق همه قرار گیرد.

عبدالسلام تصریح کرد که مقابله با عناصر جنایتکار القاعده و داعش، بحث درباره سلاح و انتخابات از دیگر مباحث دارای اهمیت برای انصارالله برای توقف درگیری‌هاست.

وی عربستان را عامل اصلی به شکست کشاندن مذاکرات صلح در یمن دانست، و ابراز داشت که مشکلات سیاسی در حقیقت قابل حل هستند.


ویدیو مرتبط :
درگیری لفظی سخنگوی انصارالله یمن با مجری الجزیرة