سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رویکرد دولت یازدم در بخش بافت های فرسوده از نگاه معاون وزیر مسکن


رویکرد دولت یازدم در بخش بافت های فرسوده از نگاه معاون وزیر مسکنایرنا/ معاون مسکن و ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی رویکرد دولت تدبیر و امید را بهسازی بافت های فرسوده اعلام کرد و گفت: دولت در این زمینه حمایت های مالی لازم را خواهد داشت.

حامد مظاهریان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ایلام بیان کرد: بافت های فرسوده به عنوان بافت های میانی شهرها محسوب شده که دارای امکانات زیربنائی لازم از جمله آب، راه دسترسی، مدرسه، فضاهای جمعی و همچنین امنیت لازم هستند.
وی ادامه داد: رویکرد دولت ارتقا این فضاها بوده و در این زمینه تسهیلات لازم برای بازسازی این فضاها به متقاضیان پرداخت می کند.
وی اظهار کرد: سرمایه گذاران می توانند در این حوزه ورود پیدا کرده و با دریافت وام به عنوان حمایت مالی دولت در احیا و بهسازی بافت های فرسوده شهرهای مختلف کشور اقدام کنند.
وی همچنین با بیان اینکه برخی از شهرهای ایران از بی انضباطی شهری رنج می برند گفت: در این زمینه با بهره گیری از سیاست های لازم در اصول شهری از جلوی رانت گرفته شده و عدالت بهتری در شهرها بوجود می آید.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
دولت بازنشستگان! | وزیر پیر، معاون وزیر پیرتر