سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آغاز مسابقه های لیگ دسته یک تکواندو نوجوانان کشور در نوشهر


مهدی مبارکی مدیر اجرایی لیگ دسته یک تکواندو نوجوانان کشور در حاشیه آغاز این رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت: دست کم 450 تکواندوکار درقالب 15 تیم از استان های مختلف کشوردر این دوره مسابقه ها با هم رقابت خواهند کرد.
وی افزود: این تیم ها از استان های لرستان ، همدان ، خوزستان ، آذربایجان شرقی ، البرز ، اصفهان ، بندرعباس ، مازندران و تهران در این دوره از مسابقه ها شرکت دارند که برخی از این استان ها نظیر مازندران و تهران هر کدام با سه تیم شرکت کرده اند.
مدیر اجرایی لیگ دسته یک تکواندو نوجوانان کشور با اشاره به این که این دوره از رقابت ها یک روزه به شیوه مبارزه (کیوروگی) دراین شهرستان آغاز شده گفت: در پایان هفته ششم این رقابت ها نیز هیات تکواندو نوشهر با 15 امتیاز، پیشگامان البرز با 14، ذوب آهن اصفهان 14، حاجی پور بابل از مازندران با 13 امتیاز به ترتیب رتبه های نخست تا چهارم را کسب کردند.
شهرستان نوشهر درغرب مازندران واقع است.
7078 /1295 / 1602/1899/ 1650

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مسابقه فینال قهرمانی تکواندو نوجوانان کشور وزن +78 kg