ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مازندران با 148تكواندوكار درمسابقات آزاد انتخابی تیم ملی نوجوانان شركت می كند


فیض اله نفجم روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مازندران با این تعداد تكواندوكار متقاضی بیشترین تعداد شركت كننده را پس از تهران داشته است.
وی افزود: مسابقات آزاد كشوری تكواندو در رده سنی نوجوانان روزهای 10 تا 12 اردیبهشت ماه در خانه تكواندو تهران برگزار می شود.
رییس هیات تكواندومازندران با بیان اینكه وزن كشی این رقابتها نیزیك روز پیش از برگزاری مسابقات انجام می شود، ادامه داد: این رقابتها در وزن های 45-، 48-، 51-، 55-، 59-، 63-، -68، 73-، 78- و 78+ برگزار می شود.
نفجم اضافه كرد: خوشبختانه مازندران در سال های اخیر در رشته تكواندو در همه رده های سنی در تیم های ملی وباشگاهی درخشش داشته كه ' فرزان عاشورزاده' به عنوان سونامی تكواندوجهان و ' ابوالفضل یعقوبی' از مازندران از افتخارهای فعلی این رشته ورزشی درتیم ملی هستند.
وی یادآورشد: انتظار است، تكواندوكاران نوجوان مازندرانی در این مسابقات كه جنبه انتخابی تیم ملی را نیز دارد، در همه وزن های بر روی سكوی بروند.
رییس هیات تكواندومازندران اضافه كرد: نفرات برتر هر وزن از سوی كادرفنی به مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی برای شركت در مسابقات قهرمانی جهان2016 كانادا دعوت می شوند.
ك/7327/1899

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برگزاری دومین دور مسابقات سه گانه انتخابی تیم ملی در منطقه آزاد ارس