فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حوادث/ دستگيري يک قاتل پس از 22 سال


ايرنا/ فرمانده انتظامي استان فارس گفت: ماموران پليس آگاهي يک قاتل فراري را که در استان فارس مرتکب قتل شده بود پس از 22 سال که فراري و مخفي شده بود، درعسلويه استان بوشهر دستگير کردند.

سردار سرتيپ دوم احمد علي گودرزي افزود: در شهريور ماه سال 1372 فردي به نام ج.ر توسط فردي ديگري به نام الف.ع در زاهدشهر فسا به قتل رسيد و قاتل پس از ارتکاب قتل متواري شد.

وي ادامه داد: از آنجا که دادگاه کيفري استان فارس به شکل نيابتي قاتل را به قصاص محکوم کرده بود، دستگيري وي در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامي فارس بيان کرد:با انجام اقدامات اطلاعاتي، مخفيگاه قاتل در شهرستان عسلويه از توابع استان بوشهر شناسايي شد و تيمي از ماموران پليس آگاهي فارس براي دستگيري وي وارد عمل شدند.

سردار گودرزي افزود: پس از اخذ نيابت قضايي و عزيمت ماموران به شهرستان عسلويه، قاتل دستگير شد.


ویدیو مرتبط :
حوادث 21 و 22 بهمن 57 از زبان تاریخ نگار گلستانی