سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس: عمل به توصیه‌های رهبری راه نفوذ دشمن را می‌بندد


نماینده مجلس: عمل به توصیه‌های رهبری راه نفوذ دشمن را می‌بندد

ایسنا/ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: نامه مقام معظم رهبری به رئیس‌جمهور درباره اجرای برجام چراغ راهی است که برجام را به درستی اجرا و به نتیجه می‌رساند.

علی‌نعمت چهاردولی با تشکر از نگاه تیزبینانه، بسیار به موقع و واقع‌بینانه مقام معظم رهبری در نوشتن نامه به رئیس‌جمهور درباره برجام اظهار کرد: این نامه به خیر و صلاح نظام و دولت بوده و فصل‌الخطابی برای مجلس هست. در این نامه دغدغه‌های دولت، نمایندگان مجلس و مردم درباره برجام، مطرح شده است.

وی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری را نفوذ دشمن دانست و تاکید کرد: کشورهای استعمارگر همواره دنبال راه نفوذ خود هستند و اگر به توصیه‌های رهبری در این نامه توجه شود و از حواشی دور شویم و به طور حتم برجام به نتیجه می‌رسد.

وی با بیان این‌که «نفوذ به طرق مختلف ایجاد می‌شود»، تصریح کرد: نفوذ پدیده خطرناکی است که باید جلوی آن گرفته شود.

این نماینده مجلس به تجربه عراق در نفوذ دشمن اشاره کرد و یادآور شد: نظارت بر مراکز نظامی و هسته‌ای اگر به درستی مدیریت نشود می‌تواند به نفوذ دشمن منجر شود؛ بنابراین باید جلوی نفوذ دشمن را گرفت. البته ایران با عراق تفاوت‌هایی دارد. انقلاب اسلامی ویژگی‌هایی دارد که بزرگترین مزیت آن هوشمندی و مدیریت خردمندانه رهبر معظم انقلاب است. هم‌چنین حمایت و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی و از همه مهمتر اعتقادات اسلامی و ایدئولوژی قوی و محکم نظام اسلامی مانع نفوذ خواهد شد.

وی برلزوم شکل‌گیری تیمی برای نظارت بر اجرای برجام تاکید کرد و گفت: مذاکره دادوستد است و باید مراقب بود که بیشتر از آن‌چه که لازم است به طرف مقابل امتیاز ندهیم.


ویدیو مرتبط :
کلیپ توصیه های نماینده مجلس به کوتوله های سیاسی