سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



فرار دختر نوجوان از ترس ازدواج‌ با مرد 40 ساله


سلامت نیوز: دختر نوجوانی که به خاطر مشکلات خانوادگی از خانه فرار کرده بود، پس از سه شبانه‌روز دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه «ایران»، مریم 13 سال دارد و سه روز پیش با تماس پسری که با او دوست بوده است، فرار کرد و افسران پلیس زن کلانتری 34 بانوان مشهد این دختر را دستگیر کردند.

مریم در تحقیقات ابتدایی اظهار کرد: از زندگی خسته شده‌ام. پدرم به مواد مخدر اعتیاد دارد و خودش هم توزیع‌کننده مواد است.

این دختر نوجوان گفت: مادرم هم وضعیت خوبی ندارد و من از این رفتارها عذاب می‌کشم. حدود 6 ماه پیش بود که با پسری به نام امیر دوست شدم. وقتی برایش توضیح دادم چه مشکلاتی دارم به من قول ازدواج داد. تنها دلخوشی‌ام در زندگی حرف‌های این پسر بود.

او ادامه داد: از مدتی پیش متوجه نگاه‌های مرد 40 ساله‌ای شدم که به خانه ما رفت و آمد داشت. یک روز فهمیدم این مرد از من خواستگاری کرده و پدر و مادرم می‌خواهند در ازای گرفتن پول مرا به عقد او در بیاورند. هرچه در این‌باره با مادرم صحبت کردم فایده‌ای نداشت. به‌خاطر همین از خانه فرار کردم اما پس از سه شبانه‌روز دربه‌دری فهمیدم امیر هم دروغگو بود.

رئیس پلیس مشهد با ابراز تأسف از وقوع چنین آسیب‌هایی گفت: دختر نوجوان به مراجع قضایی معرفی شده است.

سرهنگ حجت نیک‌مرام اظهار کرد: بی‌توجهی به اصول خودمراقبتی و گرفتاری در دام اعتیاد به مواد مخدر نه‌تنها سرنوشت افراد گرفتار در این بلای خانمانسوز را به تاراج می‌دهد بلکه زندگی فرزندان این خانواده‌های آشفته را نیز با خطرات و تهدیدهای زیادی روبه‌رو می‌کند.


ویدیو مرتبط :
ازدواج مرد 92 ساله و دختر 22 ساله در عراق