راز زیبایی ستاره های همیشه زیبای هالیوود، از سلنا گومز تا بیانسه


ستارگان هالیوودی همیشه از چهره بسیار زیبایی برخوردار هستند. در این مقاله قصد داریم رازهای ساده ای که باعث می شود این ستاره های همیشه زیبای هالیوودی در نظرتان بدرخشند را عنوان کنیم.

راز زیبایی ستارگان هالیوودی چیست؟

کارشناسان مد و فشن کمی به چهره ستاره های هالیوود دقیق تر شدند تا راز زیبایی آنها را فاش کنند. در اینجا راز زیبایی برخی از این چهره ها را در سال 2015 برایتان آورده ایم.

راز زیبایی جسبکا آلبا Jessica Alba

راز زیبایی جسبکا آلبا Jessica Alba

جسیکا آلبا Jessica Alba شیوه های مختلف سنتی از جمله رژ لب قرمز، مدل موی گوجه ای و خط چشم را به کار گرفته و با ادغام آنها در کنار هم ظاهری متفاوت پیدا کرده است. او رنگ کلاسیک گوشواره های خود را نیز با رژ لب قرمزش ست کرد.

راز زیبایی لوپیتا نیونگ Lopita

راز زیبایی لوپیتا نیونگ Lopita

لوپیتا نیونگ، بازیگر و کارگردان کنیایی- مکزیکی است، که اعتقاد دارد  هیچ چیز جذاب تر از سایه چشم قرمز نیست. او می گوید: «اگر می خواهید از سایه چشم قرمز استفاده کنید، پشت پلک هایتان را پر رنگ و هر چه به سمت بیرون می آیید آن را کمرنگ تر کنید.»

راز زیبایی داکوتا جانسون dakota johnson

راز زیبایی داکوتا جانسون dakota johnson

داکوتا جانسون هنرپیشه و مانکن آمریکایی است که رژ لب جیگری را به هر چیزی ترجیح می دهد. او می گوید: «اگر می خواهید جذابیت خود را بیشتر کنید از برق لب استفاده کنید البته یادتان باشد که آن را تنها برای وسط، نه گوشه لب هایتان، به کار گیرید

راز زیبایی سینا میلر sienna miller

راز زیبایی سینا میلر sienna miller

سینا میلر  ثابت کرد که برای زیباتر شدن احتیاجی به خودکشی نیست. از نظر او فرقی نمی کند که شما به باشگاه ورزشی می روید یا یک میهمانی، تنها کافیست جلوی موهایتان را بالا و بصورت کج ببندید تا جذاب تر از همیشه به نظر برسید. یک رژ لب قرمز هم بر جذابیت بیشتر شما موثر است.

راز زیبایی زندیا Zendayaراز زیبایی زندیا Zendaya

زندیا بازیگر و خواننده آمریکایی است که پیشنهاد می کند اگر می خواهید شیوه آرایش تابستانه خود را به پاییزه تغییر دهید، کافی است به جای آرایش برنز، آرایش مسی کنید. چشم ها، گونه ها و لب ها در روزهای سرد سال باید رنگی تیره تر از همیشه داشته باشند.

راز زیبایی سیرشا رونان Saoirse Ronan

راز زیبایی سیرشا رونان Saoirse Ronan

آرایش سیرشا رونان را برای مراسم سالانه فیلم هالیوود می بینید. او رنگ قهوه ای و برنز را برای چشم هایش انتخاب کرد اما خوب می دانست که برای تعادل باید رنگ پوست اش را روشن نگه دارد.

راز زیبایی سولانج نولز Solange Knowles

راز زیبایی سولانج نولز Solange Knowles

سولانج نولز عاشق رنگ های جیغ به شیوه ای نامتعارف است. او برای چشم هایش، آنهم زیر چشم هایش، خط چشم قرمز را انتخاب کرده است. البته هر چه به سمت انتهای چشم پیش می رود، به رنگ قهوه ای تمایل می یابد.

راز زیبایی میراندا کر Miranda Kerr

راز زیبایی میراندا کر Miranda Kerr

میراندا کر موهایش را بالا جمع کرده است تا چشم ها را به سمت بالا بکشد و صورتش را لاغرتر نشان دهد. اما با انتخاب رژ قرمز تعادل را برقرار و صورت خود را از حالت بی روح خارج کرد.

راز زیبایی بیانسه Beyonce

راز زیبایی بیانسه Beyonce

همه ما می دانیم که بیانسه خیلی به دنبال مد نیست و بیشتر سبک خاص خود را دنبال می کند. او عاشق مدل موی دم اسبی، آن هم در بالای سر، است و از نظرش یکی از زیباترین و راحت ترین مدلهای مو است.

راز زیبایی کیت وینسلت  kate winslet

راز زیبایی کیت وینسلت  kate winslet

کیت وینسلت برای این که سن اش را کمتر نشان دهد موهایش را بالای سرش شنیون کرده است.

راز زیبایی ریحانا Rihanna

راز زیبایی ریحانا Rihanna

ریحانا رژ لب های بنفش را بیش از رژ های دیگر می پسندد و فکر می کند اگر موهای خود را کمی حالت دهد و از روی صورت اش به کنار زند، زیبایی اش بیشتر به چشم می آید.

راز زیبایی سلنا گومز Selena Gomez

راز زیبایی سلنا گومز Selena Gomez

سلنا گومز به سادگی معتقد است. او موهایش را به یک سمت جمع کرده و آن را با روبان بسته است. اگر می خواهید روبان از موهایتان نیافتد، قبل از بستن آن کمی اسپری مو به آن بزنید.

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : زندگی ایده آل


ویدیو مرتبط :
اهنگ زیبای سلنا گومز