پایه‌گذاری جایزه یک میلیون دلاری برای سازندگان فیلم کوتاه


پایه‌گذاری جایزه یک میلیون دلاری برای سازندگان فیلم کوتاه

فارس/ جشنواره فیلم کوتاه ژاپن که اخیرا توسط یک بازیگر ژاپنی افتتاح شده، از پایه گذاری یک جایزه حدود یک میلیون دلاری برای سازندگان فیلم کوتاه در سطح جهان، خبر داد.
«تتسویا بسشو»، بازیگر ژاپنی به خاطر علاقه خاصی که به فیلم‌های کوتاه دارد، اقدام به تأسیس یک جشنواره فیلم کوتاه در توکیو با جایزه تقریبا یک میلیون دلار (100 میلیون ین) کرده است.
بنا به اعلام این جشنواره، فیلمسازان سراسر جهان با فیلم‌های کوتاه خود می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و برای به دست آوردن این جایزه یک میلیون دلاری با دیگر فیلمسازان به رقابت بپردازند.
در فراخوان این جشنواره آمده است که فیلمنامه نوشته شده برای هر فیلم کوتاه حداکثر باید داری 500 کلمه باشد. همچنین زبان اصلی هر فیلم نیز ژاپنی و یا انگلیسی بوده و علاقمندان حداکثر تا تاریخ 29 فوریه سال 2016 میلادی فرصت ارسال آثار خود را دارند.
در ادامه این فراخوان آمده است: در مرحله اول 5 فینالیست انتخاب شده که هر کدام از آنها برنده یک چک به مبلغ 4 هزار دلار شده و در مرحله بعد یک فیلم به عنوان برنده نهایی انتخاب می‌شود که آن فیلم علاوه بر جایزه مرحله اول، برنده حدود یک میلیون دلار دیگر نیز خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
فیلم کوتاه هویت (برنده جایزه فیلم کوتاه الهام بخش)