سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



از کنسول ایکس باکس وان با طراحی بازی Mass Effect رونمایی شد


از کنسول ایکس باکس وان با طراحی بازی Mass Effect رونمایی شد

به مناسبت روز N7 و جشن بزرگداشت مجموعه پرطرفدار Mass Effect، استودیو بایوِور از دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان با طرحی از مجموعه بازی‌های نقش‌آفرینی مس‌افکت رونمایی کرد.

زومجی/ به مناسبت روز N7 و جشن بزرگداشت مجموعه پرطرفدار Mass Effect، استودیو بایوِور از دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان با طرحی از مجموعه بازی‌های نقش‌آفرینی مس‌افکت رونمایی کرد.

اگر دوست دارید یکی از برندگان خوش‌شانس این کنسول‌های محدود باشید (البته اگر امکان آن برای شما فراهم باشد)، باید بازی Mass Effect و استودیو بایوور را در شبکه توئیتر دنبال کنید. پس از آن در شبکه توئیتر با استفاده از واژه #N7Day، محبوب‌ترین خاطره خود از مجموعه مس‌افکت را با دیگران به اشتراک بگذارید.

اگرچه هنوز مشخص نیست چه تعداد از این کنسول‌ها طراحی شده، اما می‌توان حدس زد که تعداد آن‌ها محدود و کم است. بنابراین کاربرانی که موفق به برنده‌شدن این کنسول‌ها می‌شوند هم محدود خواهند بود.

این کنسول‌ها توسط شرکت ColorWare، همان شرکتی که طراحی کنسول ایکس‌باکس وان در باندل بازی Fallout 4 را بر عهده داشت ساخته شده است.
در حالی‌که می‌توانید تصویر این دو کنسول بسیار زیبا را با طراحی بازی مس‌افکت در قسمت بالا مشاهده کنید، نظرات خود را هم در رابطه با آن‌ها درمیان بگذارید.


ویدیو مرتبط :
رونمایی از کنسول Xbox One X - ایکس باکس وان ایکس