دعوا بر سر مصاحبه جنجالی مصباحی مقدم در مورد احمدی نژاد


برخی از رسانه ها و پایگاه های خبری در ساعات اخیر، مصاحبه ی امروز حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم با «انتخاب» را مورد تردید و تکذیب قرار دادند. 

«انتخاب» ضمن آنکه توجه دارد مصاحبه ای چنین پر و پیمان از سوی جناب آقای مصباحی مقدم در آحرین روزهای مجلس نهم، ممکن است از سوی پاره ای مراکز و محافل سیاسی و غیر آن مورد انتقاد قرار گیرد، احتمال می دهد ایشان برای تکذیب مصاحبه تحت فشار قرار گرفته است.

بخشی از متن گفتگوی منتشر شده:حجت‌السلام مصباحی مقدم با اشاره به ستاد تدابیر ویژه اقتصادی گفت: با توجه به این اقدامات ستاد که می خواستند تحریم‌ها را دور بزنند «احمدی‌نژاد گزارشی به رهبری داد که ما به آخر خط رسیدیم و با توجه به قطعنامه‌های شورای امنیت درباره انرژی هسته‌ایی باید‌ ، آن را امضا کنیم»، ولی رهبری با این گزارش مخالفت کردند که بعد از این مخالفت احمدی‌نژاد با رهبری دیدار کردند و گفت اگر شما این دیدگاه را قبول ندارید، من دیگر مسئول این پرونده نیستم و رهبری با صراحت و قاطعانه فرمودند خودم این مسئولیت را قبول می‌کنم.

با این حال، با وجود همه ی فشارها، ایشان اصل مصاحبه با «انتخاب» را تکذیب نکرده اند، بلکه گفته اند در این مصاحبه با عنوان سخنگوی جامعه روحانیت اظهار نظر نکرده اند.

به هر صورت، ضمن احترام به جناب حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم، «انتخاب» بر صحت، اصالت و تمامیت مصاحبه با ایشان تاکید می ورزد و به استحضار مخاطبان و مردم شریف می رساند که فایل صوتی این مصاحبه در آرشیو «انتخاب» موجود است و در صورت لزوم منتشر خواهد شد.

متن کامل گفتگو با مصباحی مقدم

انتخاب


ویدیو مرتبط :
مصاحبه جنجالی احمدی نژاد