علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



برگزاری کنگره شنوایی شناسی ایران با هدف ارایه تازه ترین دستاوردها


به گزارش گروه علمی ایرنا از انجمن شنوایی شناسی ایران، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و دبیر علمی پانزدهمین کنگره سراسری شنوایی شناسی ایران هدف از برگزاری این کنگره سراسری تبادل اطلاعات علمی و به اشتراک گذاشتن مباحث نوین رشته شنوایی شناسی، افزایش سطح علمی متخصصان این رشته و ارایه روش های نوین تشخیصی و درمانی و توانبخشی بیماران عنوان کرد.
وی، محور اصلی برگزاری این کنگره را تاکید بر مباحث ارزیابی و توانبخشی آسیب های شنوایی مرکزی عنوان کرد و افزود: در کنگره امسال بیشتر روی مباحثی مانند آسیب های شنوایی مرکزی و راه های پیشگیری و درمان آن از طریق روش های توانبخشی تاکید می شود.
به گفته دکتر فرنوش جاراللهی، آسیب های شنوایی مرکزی یکی از موضوعات مهم روز دنیا است و بیش از 6 سال است که در دانشگاه علوم پزشکی ایران آموزش مبحث توانبخشی شنوایی مرکزی به طور علمی و عملی برای دانشجویان کارشناسی ارشد آغاز شده است.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: در این کنگره از سخنرانان برجسته ایرانی خارج از کشور و همین طور از سخنرانان خارجی دعوت به عمل آمده و این کنگره دارای امتیاز بازآموزی برای تمام شرکت کنندگان است.
وی گروه هدف این کنگره را فارغ التحصیلان مقاطع شنوایی شناسی، علوم مرتبط اعم از گفتار درمانی، کار درمانی، روانشناسی، بهداشت عمومی و علوم اعصاب و گروه های پزشکی گوش و حلق و بینی، اطفال، مغز و اعصاب و گروه های مرتبط با مباحث علوم شنوایی و تعادل برشمرد.
بر اساس این گزارش، مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این کنگره حداکثر تا 20 بهمن ماه 1394 اعلام شده است
پانزدهمین کنگره شنوایی شناسی ایران از 28 تا 30 اردیبهشت ماه سال آینده در هتل المپیک تهران برگزار می شود.
علمی1834**1440

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ارایه سند ملی کنگره