سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افزایش 55 درصدی پرداخت تسهیلات به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد فریدن


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی کمیته امداد اصفهان، حسین کریمی افزود: دراین مدت
231 فقره تسهیلات به مبلغ هفت میلیارد و 701 میلیون ریال از منابع امداد و16 میلیارد ریال ازمنابع بانکی درقالب کارگشایی، اشتغال زایی و خودکفایی و مسکن به مددجویان پرداخت شده است.
وی با اشاره به عملکرد کمیته امداد در رفع نیازهای متعدد مددجویان و نیازمندان گفت: 178فقره وام کارگشایی به مبلغ سه میلیارد و186میلیون ریال،51 فقره وام خودکفایی به مبلغ چهار میلیارد و 415میلیون ریال و دو فقره تسهیلات مسکن به مبلغ یکصد میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان فریدن افزود: یکی از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد، اشتغال زایی برای مددجویان است و این کمیته با همکاری فنی و حرفه ای نسبت به برگزاری دوره های آموزشی اقدام می ‎کند.
وی خاطرنشان کرد: در راستای پایداری طرح های اشتغال زایی، بازدید دوره ای و نظارت بر طرح های اشتغال با حضور متخصصان رشته های شغلی به عمل آمده و نسبت به ارائه مشاوره های شغلی اقدام شده است.
حسین کریمی تصریح کرد: تسهیلات اشتغال در رشته های کسب، فنی، دامداری و کشاورزی و وام های کارگشایی برای رفع مشکلات معیشتی، تحصیلی و درمانی پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه پرداخت وام های کارگشایی و خودکفایی بر اساس نیازهای مددجویان و شرایط زندگی آنها صورت می گیرد، افزود: خوشبختانه پرداخت این وام‎ها تاثیر مثبتی در زندگی مددجویان داشته و منجر به کاهش وابستگی آنها به کمیته امداد شده است.
هم اکنون بالغ بر 96 هزار و 331 خانوار با جمعیت 180 هزار و 369 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان هستند.
د/6994/ 6022

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پرداخت وام خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد تا سقف 75