مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



عیدی بازسازی‌عتبات بمناسبت اعیاد شعبانیه + تصویر


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از افتتاح و رونمایی دو عیدی این ستاد به عاشقان اهل بیت علیهم السلام به مناسبت اعیاد شعبانیه خبر داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، حسن پلارک اظهار داشت: طلاکاری گلدسته‌های حرم امامین جوادین علیهم السلام در شهر کاظمن به پایان رسیده و در روز میلاد امام حسین(علیه السلام) رونمایی می‌شود.

وی افزود: طلاکاری گلدسته‌های حرم امامین جوادین علیهم السلام توسط هنرمندان ایرانی انجام شده و تنها طلای این گنبد از سوی حرم مطهر تامین شده است.رونمایی از این کار مهم نیز توسط جمعی از مسئولان انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: افتتاح بیمارستان تخصصی امام زین العابدین(علیه السلام) نیز روز پنجم شعبان در کربلا انجام می پذیرد و این بیمارستان با تجهیزات کامل به زائران حسینی و مردم خدمات رسانی خواهد داشت.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات همچنن درباره صحن حضرت زهرا(سلام الله علیها) در نجف اشرف اظهار داشت: در حدود 20 درصد از این صحن آماده شده و 80 درصد باقیمانده نیز تا ایام عید غدیر خم به پایان خواهد رسید و در دسترس زائران خواهد بود.

عیدی بازسازی‌عتبات بمناسبت اعیاد شعبانیه + تصویر

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
جشن اعیاد شعبانیه