ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



درگیری سروش و حمزه عجیب نیست


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.25 - 12:56

درگیری سروش و حمزه عجیب نیست

کاپ/ هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: عباسی به عنوان مدیرعامل چند روزی است در تمرینات حضور پیدا می کند و هدف هم دید و بازدید است.
سینا عشوری درباره شرایط تیم خود اظهار داشت: شرایط تیممان خوب است. تمرینات منظمی را دنبال می کنیم و با حضور خارجی ها تکمیل شده ایم و برای بازی با سیاه جامگان آماده می شویم. همه چیز خوب پیش می رود و انشاءالله بتوانیم نتایج خوبی در آینده بگیریم.
وی درباره درگیری لفظی حمزه یونس با سروش رفیعی عنوان کرد: به هر حال این مسائل سر تمرین پیش می آید. دو بازیکن در آن سرما فشار تمرین را تحمل می کنند و حالا سروش و حمزه در فوتبال تمرینی یک درگیری لفظی پیدا کردند اما همانجا تمام شد و شب هم با هم آشتی کردند. می دانم این مسائل حاشیه است اما ممکن است در هر تیمی پیش بیاید.
هافبک تراکتورسازی با اشاره به جدایی فرید کریمی از تراکتورسازی تاکید کرد: فرید بازیکنی است که بدون حاشیه سرش در کار خودش است. او روزهای خوبی را در تراکتورسازی سپری کرد. شخصیت بالایی دارد و شک ندارم در ادامه فوتبالش هم موفق خواهد بود.
عشوری درباره احتمال جدایی چند بازیکن سرباز دیگر گفت: من امیدوارم این اتفاق نیفتد اما اگر اینطور شود، تیم به مشکل می خورد. تیم ما تازه شکل گرفته و اگر قرار باشد بازیکنان بروند و چند بازیکن جدید اضافه شوند، همان آش است و همان کاسه!
وی درباره شایعه جدایی خودش بیان داشت: من تا آخر فصل در خدمت تراکتورسازی هستم.
هافبک تراکتورسازی درباره حضور عباسی در تمرینات اظهار کرد: آقای عباسی به عنوان مدیرعامل چند روزی است در تمرینات حضور پیدا می کند و هدف هم دید و بازدید است. از ایشان تشکر می کنم که در این شرایط سخت کنار بچه ها است.
عشوری در پایان درباره دیدار با سیاه جامگان افزود: بازی سختی با سیاه جامگان داریم. با رفتن فرهاد کاظمی به این تیم روحیه مضاعفی به بازیکنان سیاه جامگان وارد شده است. قطعا آنها جلوی تراکتورسازی هم انگیزه دارند اما ما در زمین خودمان بازی می کنیم و باید به پیروزی برسیم تا هوادارانی که همیشه شرمنده مان کردند را خوشحال کنیم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
درگیری عجیب خیابانی در روسیه...