سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: واردات کاغذ نباید تهدیدی برای تولید داخلی باشد


تسنیم/ سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:‌ طبیعتاً‌ واردات کاغذ به کشور نباید به گونه‌ای باشد که تولید‌کننده‌های داخلی لطمه بخورند. در این زمینه قبلا در کمیسیون فرهنگی با حضور وزرای ذیربط بحث‌هایی انجام شده و قرار بوده وزارتخانه‌های مربوطه تصمیم‌گیری کنند.

سید‌علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسینم،‌ با اشاره به بحث افزایش تعرفه واردات کاغذ گفت: تابستان امسال جلسه‌ای در کمیسیون فرهنگی مجلس برگزرا شد که در آن وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت،‌ وزیر آموزش و پرورش، وزیر ارشاد و برخی تشکل‌های مصرف‌کننده کاغذ حضور داشتند.

وی ادامه داد:‌ در این جلسه همه مشکلات کاغذ مطرح شد که بسیاری از آن‌ها بحق بود‌، از جمله همین بحث افزایش تعرفه واردات کاغذ و اینکه کاغذهای تولید داخل انبار می‌شوند و بازار از کاغذهای وارداتی اشباع شده است. قرار شد،‌ در این زمینه تصمیماتی را وزارتخانه‌های مربوطه بگیرند.

طاهری ادامه داد:‌ اکنون نیز اگر آنچه که در داخل کشور تولید می‌شود‌، از کیفیت برای چاپ کتاب و روزنامه برخوردار است،‌ باید مورد حمایت قرار بگیرد،‌ طبیعتاً‌ واردات کاغذ به کشور نباید به گونه‌ای باشد که تولید‌کننده‌های داخلی لطمه بخورند. کمیسیون فرهنگی در ایجاد ساز و کار مناسب برای حمایت از تولید داخلی حمایت می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
اظهارات سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس درباره بورسیه ها