سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



۱۴۴ جدایی طلب بلوچ تسلیم دولت پاکستان شدند


۱۴۴ جدایی طلب بلوچ تسلیم دولت پاکستان شدندمهر/ ۱۴۴ جدایی طلب ایالت «بلوچستان» پاکستان در راستای ایجاد صلح در این کشور، طی مراسمی سلاح های خود را بر زمین گذاشتند و تسلیم دولت پاکستان شدند.

به گزارش «روزنامه پاکستان»، ۱۴۴ جدایی طلب بلوچ طی مراسمی تسلیم دولت پاکستان شدند اما این درحالی است که هنوز برخی افراد این گروه در برابر نیروهای امنیتی اسلام آباد مقاومت میکنند. این جدایی طلبان در منطقه «قلات» ایالت بلوچستان سلاح بر زمین گذاشته‌ اند.

«اکبر حریفال» کمیسر قلات در ایالت بلوچستان گفت که افراد تسلیم شده از گروه «ارتش آزادیبخش بلوچ» و سایر گروه‌های تجزیه طلب هستند.

وی تصریح کرد: «عید محمد» معروف به «سانا» فرمانده ارتش آزادیبخش بلوچ، «نیاز» معروف به «دادا» فرمانده «جبهه آزادیبخش بلوچ» و «مهر الله» فرمانده مهم «لشکر بلوچستان» نیز در برابر نیروهای امنیتی پاکستان تسلیم شده‌اند. این افراد اعلام کردند که برای ثبات و ایجاد امنیت در پاکستان تلاش خواهند کرد.

لازم به ذکر است که پیش از این، رهبران گروه‌ های تجزیه‌ طلب ایالت بلوچستان، توقف عملیات نظامی ارتش پاکستان در مناطق مختلف این ایالت را شرط مذاکره با دولت اسلام‌آباد اعلام کرده بودند.

گفتنی است که رسانه‌ های پاکستان پیش از این نیز از تسلیم ۶۰۰ نفر از گروه‌های مختلف تجزیه‌ طلب ایالت بلوچستان خبر داده بودند.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
گازویل کشی جوانان بلوچ با تویوتا در مرز ایران و پاکستان