سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



زنان و دختران ایرانی برای مدافعان حرم دستکش می‌بافند


دولت بهار/ «ننه عصمت»، بانوی یزدی که برای رزمندگان و مرزداران کشور دستکش کاموایی می‌بافته است، در کلیپی از تمامی زنان و بانوانی که در طول هشت سال دفاع مقدس، دوشادوش رزمندگان اسلام در پشت جبهه فعالیت می‌کردند، برای بافت دستکش و اهدای آن به مدافعان امروز حرم اهل بیت(ع) دعوت کرد.

همزمان با فرا رسیدن فصل سرما، «ننه عصمت»، در کلیپی از تمامی زنان و بانوانی که در طول هشت سال دفاع مقدس، دوشادوش رزمندگان اسلام در پشت جبهه هشت سال دفاع مقدس، فعالیت می‌کردند، برای بافت دستکش و اهدای آن به مدافعان امروز حرم اهل بیت(ع) دعوت کرد.

بنابر این گزارش، در کلیپی که دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار منتشر کرده است «عصمت فلکیان»، مادر یزدی که امروز به سختی قادر به راه رفتن است و از زمان جنگ تحمیلی تا سه سال پیش برای رزمندگان و مرزداران کشور دستکش کاموایی می‌بافته است، از زنان و دختران ایرانی خواست تا همانند سال‌های دفاع مقدس و همزمان با فرا رسیدن فصل سرما، با بافتن دستکش، به یاری مدافعان حرم که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و اسلام می‌جنگند، بشتابند.

«ننه عصمت» که آخرین دستکش‌های بافته شده خود را در مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار به مسعود ده نمکی و سید مسعود شجاعی طباطبایی تقدیم کرده بود، تا بیست و چند سال اجازه نداده بود حتی اقوام نزدیکش هم از این ماجرا مطلع شوند.

بنابر این گزارش، تمام مراکز اکران مردمی فیلم عمار از محل اصلی جشنواره در سینما فلسطین تا محل اکران ها در روستاها و شهرهای کشور محل تحویل گرفتن دستکش ها خواهد بود و قرار است دستکش‌های جمع‌آوری شده در پی این فراخوان تا روز اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار(17 دی) در مراسمی برای مدافعان حرم اهل بیت(ع) ارسال شود.

برای اطلاعات بیشتر به پایگاه AmmarFilm.ir مراجعه کنید و یا با سامانه پیامکی 30001801 (دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار) ارتباط بگیرند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
دختران ایرانی و زنان ایرانی این کلیپ رو نگاه نکنن