سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حضور70 شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی در دومین نمایشگاه بین المللی تجیهزات پزشکی


اسحاق عامری روز یکشنبه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا در مورد جزئیات برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی ' هرمز هلث ' و نخستین جشنواره ملی مهندسی - پزشکی خلیج فارس گفت : در این نمایشگاه برندهای معتبر داخلی و خارجی حضور خواهند داشت و تجهیزات مختلف خود در این حوزه را به نمایش خواهند گذاشت .
وی معرفی آخرین فناوری های روز دنیا و کشور در زمینه تولید تجهیزات پزشکی ، تعامل شرکت ها با یکدیگر را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت : از آنجا که کیش دروازه ورود ایران به اقتصاد جهانی است در شرایط پسا تحریم می توان از این فرصت برای حضور شرکت ها و سرمایه گذاران خارجی استفاده کرد .
عامری با بیان اینکه بسیاری از شرکت های خارجی علاقه مند به حضور و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف هستند افزود : برگزاری این نمایشگاه و تعامل شرکت کنندگان می تواند این مسیر را هموار سازد.
وی گفت : 70 شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی از کشورهای آلمان ، آمریکا ، ژاپن ، کره و چین در این نمایشگاه حضور دارند و تولیدات و فناوری های خود را در فضائی به وسعت هفت هزار متر مربع در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش به معرض نمایش خواهند گذاشت .
مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در مورد برگزاری نشست ها و کارگاه های جنبی این نمایشگاه به ایرنا گفت : نشست 'چالش ها ، فرصت ها و تهدیدهای سازمان نظام مهندسی پزشکی کشور ' با حضور هیات رئیسه انجمن متخصصان تجهیزات پزشکی کشور از مهمترین نشست های این رویداد است ، کارگاه های آموزشی و چندین نشست تخصصی با حضور کارشناسان این حوزه برگزار خواهد شد .
عامری با بیان اینکه این نمایشگاه دائمی شده است افزود : این رویداد علمی هر ساله در آذر ماه برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری نخستین جشنواره ملی مهندسی پزشکی را کشف استعدادهای جوان و ایجاد پیوند میان فناوران و بازار، همکاری در سطح ملی و استفاده از همه ظرفیت های علمی و فناورانه موجود در کشور دانست .
مسئول برگزاری این جشنواره افزود : پس از اعلام فراخوان از میان 100 طرح ارسالی از سراسر کشور و پس از بررسی اولیه 16 طرح به مرحله نهایی راه پیدا کردند و در نهایت در مراسم اختتامیه پنج طرح به عنوان برگزیده معرفی خواهند شد .
عامری در مورد جوایز برگزیدگان نیز گفت : در روز اختتامیه به نفرات اول تا سوم سه سکه ، لوح تقدیر و مدال اهدا می شود و نفرات چهارم و پنجم نیز دیپلم افتخار دریافت خواهند کرد.
وی درمورد مسئولان شرکت کنندگان در این نمایشگاه و جشنواره گفت : از مسئولان کشوری دعوت شده است اما حضور دکتر محمد شکاری قائم مقام وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در استان و همچنین مسئول پژوهش های وزارت بهداشت قطعی شده است .
این نمایشگاه به همت مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و همکاری شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برگزار می شود.
1630**1641

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حضور چشمگیر شرکت های خارجی در نمایشگاه های ایران