ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سوریان: طرفدار فوتبال زیبا هستم/ امیدوارم تیمی که بهتر بازی می‌کند برنده شود


به گزارش خبرگزاری فارس، حمید سوریان بعد از حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای دربی 82 گفت: امیدوارم در این دیدار یک تیم موفق شود و هوادارانی که در ورزشگاه حاضر شدند بازی زیبایی را مشاهده کنند. فوتبال یک ورزش فراگیر و پر بیننده است. بنده هم ورزش و فوتبال را دوست دارم.

وی در مورد اینکه طرفدار کدام تیم است، تصریح کرد: برایم فرقی نمی‌کند از طرفدار تیمی هستم که بهتر بازی کند تا از فوتبال امروز لذت ببرم.  فوتبال بسیار پرشور است و پربیننده ترین ورزش در ایران است که بنده هم به آن علاقه دارم.

قهرمان المپیک و جهان در مورد اینکه اگر فوتبالیست بود دوست داشت در کدام تیم بازی کند، اظهار داشت: برایم هیچ فرقی نمی‌‌کرد. استعداد و توانایی حضور در فوتبال را نداشتم.

سوریان در مورد اینکه قلبش می‌گوید کدام تیم برنده می‌شود عنوان کرد: امیدوارم بازی یک برنده داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سوریان به همراه افشین بیابانگرد به ورزشگاه آمد.

انتهای پیام/ا     


ویدیو مرتبط :
اینم تریلر بازی WWE 2K16 که امیدوارم از 15 بهتر باشه.