سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حمایت دستگاه قضایی از نیروی انتظامی در چارچوب قانون


به گزارش روز دوشنبه ایرنا هادی هاشمیان که در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان سخن می گفت، مجموعه های قضایی و انتظامی را لازم و ملزوم یکدیگر خواند و افزود: این دو نهاد کار ناتمام یکدیگر را در حوزه تامین امنیت و تحقق عدالت کامل می کنند.
وی در ادامه سخنان خود در پاسخ به انتقادی که از سوی نیروی انتظامی نسبت به دستگاه قضایی درباره برخی آرای صادر شده در محاکم مطرح گردید، اظهار داشت: قضات براساس شواهد، مدارک و مستندات رای صادر می کنند و اگر پرونده ای مستدل نباشد نمی توانند رای محکومیت برای متهم صادر کنند.
رئیس کل دادگستری گلستان اضافه کرد: رای صادر شده با شواهد و مدارک ناقص، بطور یقین در مراجع تجدید نظر نقض می شود که این امر علاوه بر اینکه وجهه و توان قاضی را زیر سوال می برد، از اصل عدالت نیز به دور است.
هاشمیان همچنین جرایم امروزی را پیچیده و فنی تر از گذشته بیان کرد و افزود که پلیس ما تخصصی و فنی باشد تا بتواند جرایم و تخلفات را کشف کند.

** حضور دو گلستانی درمسابقه سراسری قرآن کریم حوزه قضایی
از سوی دیگر دادگستری گلستان از حضور دو قاری قرآن استان در مرحله کشوری سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان قوه قضاییه خبر داد.
شکیب غلامی کارمند معاونت آموزش دادگستری و صفیه عشرستاقی دادیار دادسرای عمومی و انقلاب گرگان در مرحله منطقه ای این مسابقات که دیروز در ساری برگزار شد به ترتیب با کسب عنوان اول در رشته های درک مفاهیم و تفسیر و حفظ قرآن به مرحله کشوری این دوره راه یافتند.
سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان در این خصوص گفت: حسین رادمهر هم از دادگستری آزادشهر در رشته حفظ قرآن مقام سوم را کسب کرد.
حجت الاسلام سید محسن رسولی افزود: گیلان ، مازندران ، گلستان ، خراسان شمالی و خراسان رضوی استان های منطقه 3 قوه قضاییه هستند که در مرحله منطقه ای با یکدیگر رقابت کردند.
وی با بیان اینکه مکان برگزاری مرحله کشوری این مسابقات هنوز اعلام نشده است، اضافه کرد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات دی یا بهمن امسال برگزار خواهد شد.
رسولی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج سبک زندگی قرآنی عنوان کرد و افزود: جامعه قرآنی برای بالا بردن سطح اطلاعات علمی و دستیابی بیشتر به آموزه های این کتاب الهی، نیازمند شناخت استعدادها و توانایی های خویش است که یکی از راه های ارتقای این شناخت، ایجاد حس رقابت سالم در سایه برگزاری مسابقات قرآنی است.
سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان قوه قضاییه در رشته های قرائت ، ترتیل ، حفظ ، درک مفاهیم و تفسیر قرآن کریم با حضور کارکنان دستگاه قضایی و شوراهای حل اختلاف و خانواده های آنان در چهار مرحله شهرستانی ، استانی ، منطقه ای و کشوری برگزار می شود.
1648

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کانکس نیروی انتظامی-بارگیری سفارش نیروی انتظامی قم