سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قدردانی محسن اسماعیلی از مردم بخاطر خلق حماسه 7 اسفند


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محسن اسماعیلی کاندیدای منتخب مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی به مناسبت انتخابات 7 اسفند، از تمام کسانی که در خلق حماسه هفتم اسفند سهیم بوده‌اند قدردانی کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

« اکنون که بنابر اعلام نهایی نتایج انتخابات از سوی مراجع قانونی، این بنده ناچیز هم با رای مردم شریف و آگاه استان تهران به عنوان نماینده ملت در مجلس خبرگان رهبری برگزیده شده‌ام؛ بر خود لازم می‌دانم تا پیشانی بر خاک نهاده و پس از شکر و تضرع و توکل به درگاه حضرت حق، از تمام کسانی که در خلق حماسه هفتم اسفند سهیم بوده اند صمیمانه سپاسگزاری نمایم؛ خصوصا از یک میلیون و چهارصد و بیست و دو هزار و نهصد و سی و پنج همشهری عزیز و بزرگواری که نام مرا نیز شایسته درج در برگه رای خویش دیدند.

همچنین باید از حسن ظن و ابراز حمایت بسیاری از حضرات آیات و علمای اعلام، استادان و دانشجویان، احزاب و گروهها، شخصیت های سیاسی و فرهنگی، اصحاب رسانه و یکایک دوستان، جوانان و نوجوانانی که با شور و نشاطی وصف ناپدیر و خودجوش از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نورزیدند، فروتنانه تشکر و قدردانی نمایم.

در میان همه این بزرگواران، البته پدران، مادران و فرزندان معظم دوستان شهیدم که با محبتی بی‌پایان مشوق و پیگیر و دست به دعا بودند،چون خورشید درخشیدند و گرما بخشیدند.

دعا می کنم و دعایم کنید که شرمنده این همه نیکی نشوم و تا آخر، سربازی فداکار برای اسلام، مردم، انقلاب و رهبر فرزانه باقی بمانم. بمنه و کرمه.

محسن اسماعیلی
نماینده منتخب مردم شریف استان تهران در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری
دهم اسفند ماه 1394»

http://fna.ir/HX90ZD


ویدیو مرتبط :
خلق حماسه بانوان خخخخخ