ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نصیری: احساس می‌کنم این بار خدا به من نظر دارد/ شاید قسمت بوده که اولین مدال جهانی‌ام در المپیک باشد


میثم نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره کسب عنوان نخست رقابت‌های انتخابی وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد گفت: در این چند سال زحمت زیادی برای رسیدن به این هدف کشیده بودم و خوشحالم مزد زحماتم را گرفتم. به آنچه که می‌خواستم و نتیجه‌ای که مدنظرم بود در این رقابت‌ها دست پیدا کردم.

وی در پاسخ به این سوال که عده‌ای پیروزی او را مقابل محمدی به دلیل مصدومیت حریفش می‌دانند، گفت: این طور نیست؛ در تمام طول مسابقه با توجه به اینکه می‌دانستم پای محمدی مصدوم است، به پای مصدومش حمله نکردم و بیشتر فنون را روی بالا تنه و سر و گردن اجرا کردم. سال قبل در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در مشهد دنده من شکسته بود، اما حریفم کوچکترین توجهی به این موضوع نکرد. سال پیش از آن هم با آسیب دیدگی در انتخابی کشتی گرفتم. با توجه به تجربه تلخی که از مصدومیت داشتم سعی کردم با حریفم منصفانه رفتار کنم.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا درباره تصمیم شورای فنی گفت: در 3 سال اخیر و از زمان اجرای فرآیند انتخابی تیم‌های ملی به این موضوع احترام گذاشته‌ام و در تمام مسابقات به میدان رفتم؛ حالا هم امیدوارم کادر فنی و شورای فنی به من اعتماد کند و این فرصت را در اختیار من قرار دهد. برای حضور در جام جهانی هم مشکلی ندارم چرا که از انگیزه و اعتماد به نفس بالایی برخوردارم تا خودم را به کادر فنی ثابت کنم.

نصیری تصریح کرد: هر تصمیمی که کادر فنی صلاح بداند تابع هستم و در هر کجا که لازم باشد کشتی می‌گیرم شاید این فرصت دیگر به من دست ندهد و با تمام وجود می‌جنگم. اگر صاحب دوبنده تیم ملی در المپیک شوم قول می‌دهم پاسخ خوبی به اعتماد کادر فنی بدهم چرا که احساس می‌کنم این بار خدا به من نظر دارد و شاید قسمت من این بوده که اولین مدال جهانی‌ام در مسابقات مهمی مانند بازی‌های المپیک باشد.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
اولین مدال ایران در المپیک لندن