فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حوادث/ دستگيري کلاهبردار موبايلي در کرمان


خراسان/ شخصي که با ترفندي خاص و از طريق تلفن همراه طعمه هاي خود را شکار مي کرد دستگير و به 11فقره سرقت اعتراف کرد.

اين متهم که در عمليات ماموران پليس آگاهي کرمان دستگير شده با کلاهبرداري از رانندگان آژانس آن ها را با ترفند هايي وادار به واريز وجه به کارت بانکي اش مي کردکه پس از اين اتفاق، متهم سيم کارت نامعتبر را معدوم و گوشي تلفن همراه اش را خاموش و به سراغ طعمه بعدي مي رفت.

يکي ديگر از ترفندهاي اين کلاهبردار فروش امتياز وام به افراد زودباور و ساده لوح بوده که در يکي از موارد اعترافي متهم، کلاهبرداري60 ميليون ريالي بوده است.

رئيس پليس آگاهي کرمان در تشريح جزئيات اين کلاهبردار گفت: متهم که مردي 35 ساله است در سال جاري نيز به اتهام کلاهبرداري روانه زندان شده بود اما بعد از گذاشتن قرار وثيقه در زمان مرخصي پا به فرار گذاشته و زنداني فراري محسوب مي شده که سرانجام در عمليات کارآگاهان آگاهي به دام افتاد.سرهنگ حسن پور افزود: اين متهم تاکنون به 11 فقره سرقت اعتراف کرده است و در تجسس از محل زندگي اش 7خط تلفن همراه و 5فقره شماره حساب کشف شد.

وي در پايان يادآورشد تاکنون 14 شاکي براي اين پرونده ثبت شده است و تحقيقات از متهم همچنان ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
پدافند غیرعامل؛مرکز مدیریت حوادث وفوریت های پزشکی کرمان