سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیا ویندوز ۱۰ موبایل از ۲۷ اسفند برای دستگاه های قدیمی منتشر میشود؟


آیا ویندوز ۱۰ موبایل از ۲۷ اسفند برای دستگاه های قدیمی منتشر میشود؟وین فون/ با اینکه از تاریخ عرضه احتمالی ویندوز ۱۰ موبایل که توسط اپراتور وودافون ایتالیا اعلام شده بود گذشته است اما خبری از انتشار ویندوز ۱۰ موبایل آمده که وودافون ایتالیا دوباره آن را تایید کرده است. خبر اعلام رسمی مایکروسافت از تاریخ شروع انتشار ویندوز ۱۰ موبایل در چین در حال دست به دست شدن است و احتمالا امروز توسط مایکروسافت اعلام خواهد شد. عکسی منتشر شده است که نوید از تاریخ انتشار ویندوز ۱۰ موبایل برای مدل های مشخصی در تاریخ ۱۷ مارس برابر با پنج شنبه ۲۷ اسفند را می دهد.

بنابر این لیست گوشی های لومیا ۱۵۲۰،۶۳۶،۶۳۸،۸۳۰،۹۳۰،۶۴۰،۶۴۰XL، و لومیا ۵۳۵ احتمالاً باید از روز پنچ شنبه ۲۷ اسفند این آپدیت را در کشور چین دریافت کنند.

انتشار ویندوز ۱۰ موبایل ممکن است این بار نیز شایعه ای بیش نباشد و با توجه به سابقه مایکروسافت در تصمیم گیری ها و اعلام تاریخ انتشار آپدیت ها می توان گفت که فقط باید امیدوار بود که این دفعه دیگر تاخیری در انتشار نبینیم. منابع مورد اعتماد پیش تر از تاریخ احتمالی گفته بودند و دیدیم که هیچ اتفاقی نیفتاد پس نمی توان گفت که حتما قرار است ویندوز ۱۰ موبایل در تاریخ ذکر شده منتشر شود.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
آشنای با ویندوز ۱۰ موبایل