فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بن کارت رسانه های دیجیتال فقط به فرهنگ کارت ارائه می شود


جواد موحد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ملی فرهنگ کارت به عنوان یک زیرساخت برای ارائه سرویس به مخاطبان و تولیدکنندگان محتوا در قالب کمک به اقتصاد فرهنگ شکل گرفته است.
وی با بیان اینکه دریافت کنندگان کارت ملی فرهنگ عضو این طرح محسوب می شوند، گفت: در ابتدای امر این اعضا چند سرویس با شرایط خاص را دریافت می کنند از جمله هر نفر مبلغ 470 هزار ریال اعتبار آموزشی رایگان از سامانه آموزش مجازی دریافت می کنند.
رابط روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با بیان اینکه اعضا به همین مبلغ یارانه مشاوره سلامت از ابر سلامت دریافت می کنند، افزود: همچنین دارندگان فرهنگ کارت مبلغ 470 هزار ریال اعتبار نیز از آموزش کارگزاری بورس مجازی دریافت خواهند کرد.
وی گفت: گسترش و ارتقای سواد رسانه ای به عنوان یک زیرساخت به مرکز فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال کمک شایان توجهی خواهد کرد.
موحد با اشاره به اینکه امروزه خلا سواد رسانه ای و عدم تسلط به این حوزه آسیب های جدی را متوجه عامه جامعه کرده است، اظهار کرد: مرکز فناوری اطلاعات دیجیتال در تلاش است با برنامه ریزی دقیق بر روی جامعه مخاطب از دارندگان فرهنگ کارت آموزش های خاص بر حسب ذائقه ها و سلایق طیف های مختلف ارائه دهد.
رئیس گروه توسعه و ترویج فناوری اطلاعات رسانه‌های دیجیتال تصریح کرد: تولیدکنندگان محتوا نیز می توانند با حضور و عضویت در بستر فرهنگ کارت، خدمات خود را با شرایط خاص به جامعه بزرگ رسانه های دیجیتال ارائه دهند.
فراهنگ**1699**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آموزش انجام حواله کارت شتابی سحاب (کارت به کارت)