کم‌سودترین بازیگران سینما


خبرآنلاین/ بر اساس فهرست اعلام شده از سوی نشریه فوربس جانی دپ رکورد کمترین میزان بازگشت سرمایه در قبال دستمزد دریافتی را به نام خود ثبت کرده است.
جانی دپ یکی از گران‌ترین بازیگران سینمای جهان است که تقریبا 30 میلیون دلار در سال دستمزد می‌گیرد. بر اساس آخرین آمار منتشرشده از سوی نشریه‌ی فوربس او به ازای هر یک دلاری که به عنوان دستمزد دریافت کرده، 1.20 دلار سود‌آوری داشته است. این آمار ضعیف ناشی از بازی او در فیلم‌هایی مانند «مورتدکای»، «برتری» و «رنجر تنها» بوده است که همگی در گیشه‌ی سینما ناموفق عمل کردند. در این میان «رنجر تنها» بزرگترین شکست تجاری در میان فیلم‌های ذکر شده را تجربه کرده است.
البته به نظر می‌رسد که بازی جانی دپ در نقش وایتی بالجر گانگستر در فیلم «عشای سیاه» پایانی بر حضورهای ناموفق او باشد. بازی درخشان این بازیگر در این تریلر او را به عنوان یکی از مدعیان اسکار مطرح کرده است. متاسفانه نشریه فوربس در محاسبات خود این فیلم را در نظر نگرفته و تنها سه فیلم آخر هر بازیگر تا ژوئن سال 2015 را در این محاسبه شرکت می‌دهد و انیمیشن‌ها، فیلم‌های با بودجه‌ی اندک و نقش‌های جزئی را نادیده می‌گیرد.
یکی از نکات جالب درباره فهرست اعلام شده از سوی نشریه فوربس این است که تمام 10 بازیگر با کمترین سود‌آوری به ازای دستمزد مرد هستند.
نفر دوم این فهرست دنزل واشنگتن است که به ازای هر یک دلاری که دستمزد گرفته 6.40 دلار بازگردانده است (تقریبا پنج برابر جانی دپ) ویل فرل نفر سوم این فهرست است و به ازای هر یک دلاری که گرفته 6.80 دلار بازگردانده است.
فهرست 10 بازیگر کم سود از نگاه فوربز :
1 - جانی دپ
2 - دنزل واشنگتن
3 - ویل فرل
4 - لیام نیسن
5 - ویل اسمیت
6 - کریستین بیل
7 - چنینگ تیتوم
8 - برد پیت
9 - بن افلک
10 - تام کروز

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تفریح با عكس های بازیگران سینما!