فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اثری از زنوزی جلالی نیست که ریشه در تفکر نداشته باشد


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم رونمایی از جدیدترین کتاب فیروز زنوزی جلالی، نویسنده، با حضور محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، مسعود کوثری مدیر عامل انتشارات علمی و فرهنگی و مهدی قزلی صبح امروز 20 اردیبهشت ماه در نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد.

کوثری در این نشست با اشاره به برنامه‌های انتشارات علمی و فرهنگی برای چاپ مجموعه‌ای از رمان‌های ایرانی گفت: در این دوره از نمایشگاه رمان برج 110 و سنگ سلام را منتشر  کردیم تا رمان ایرانی را وقویت کنیم.

وی رمان جدید زنوزی جلالی را رمانی خواندنی با توصیفات دقیق و استعاره دانست و افزود: نویسنده در این کتاب استعاره‌هایی از برج و 110 ارایه داده است.

مومنی شریف نیز در ادامه این مراسم رمان برج 110 را اثری برای عرض ارادت به ساحت امام علی(ع) دانست و یادآور شد: من زنوزی جلالی را از چندین سال قبل می‌شناسم و با داستان‌هایش آشنا هستم. او نقش مهمی در ادبیات داستانی دارد چرا که اثری از او نیست که ریشه‌هایی از تفکر، توجه به غیب و مرگ اندیشی نباشد.وجود همین مضامین اثر زنوزی را قوی‌تر می‌کند.

زنوزی جلالی آخرین سخنران این مراسم بود. او رمان برج 110 را برای جامعه ادبی دانست و گفت: نویسندگان زیادی طی سال‌های گذشته برای ادبیات داستانی زحمت کشیدند و در پیشبرد آن نقش داشتند. برخی از آثار نوشته شده طی سال‌های گذشته با آثار داستانی دیگر کشورها برابری می‌کند.

او همچنین در ادامه از آرزویش برای نگارش رمانی درباره امام علی(ع) سخن گفت و ادامه داد: همیشه نگارش اثری در این باره در ذهنم بود. اثری که با نگاهی متفاوت به این مقوله بپردازد. در رمان برج 110 نیز به این موضوع پرداخته شده اما مخاطب نام ایشان را نمی‌بیند، اما آن را حس می‌کند؛ چرا که تلاش کردم این اثر چند لایه نوشته شود.

در پایان این مراسم نیز جشن امضای کتاب برگزار شد و نوبسنده رمانش را برای علاقه مندان امضا کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ریشه تفکر نتورک مارکتینگ