سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آغاز بررسی صلاحیت‌های داوطلبان مجلس شورای اسلامی از صبح شنبه


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، علی‌اصغر ناصربخت رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا به این لحظه در ستاد انتخابات وزارت کشور و فرمانداری تهران 952 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند که از این تعداد 57 نفر نمایندگان ادوار پیشین، 10 نفر اقلیت و 144 نفر زن هستند.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون 146 نفر با حضور در فرمانداری تهران و وزارت کشور در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند که 6 نفر زن بودند و این آمار مخصوص حوزه استان تهران است.

ناصربخت از پایان مهلت ثبت‌نام انتخابات خبرگان تا ساعت 18 امروز خبر داد و گفت: ثبت‌نام داوطلبان خبرگان رهبری امروز پایان می‌پذیرد و امروز پایان 7 روز مهلت قانونی است و ما تا ساعت 18 امروز (چهارشنبه دوم دی‌ماه) در محل فرمانداری از داوطلبان انتخابات ثبت‌نام می‌کنیم اما سر ساعت 18 بعدازظهر در ستاد انتخابات بسته می‌شود و کسانی که در محل ستاد حضور دارند کار ثبت‌نام آنها به عمل می‌آید.

رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران درباره روند بررسی صلاحیت‌ها خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله رسیدگی به صلاحیت‌های داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از فردا با ارسال پرونده آنها به شورای نگهبان طی مدت 30 روز توسط این شورا اتفاق می‌افتد و ما از روز شنبه طی 10 روز در هیئت‌های اجرایی کار رسیدگی به صلاحیت‌های داوطلبان مجلس شورای اسلامی را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
تشکیل جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی