ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مؤمنی: پیروزی برابر ذوب‌آهن گام مهمی برای قهرمانی است/ استقلالی‌ها خیلی زود مرا پذیرفتند


مهدی مؤمنی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص جوی که در تیم استقلال وجود دارد گفت: خوشحالم که در تیم بزرگی مثل استقلال حضور دارم و جو این تیم هم بسیار خوب است. بازیکنان استقلال خیلی زود مرا پذیرفتند و همه بازیکنان تیم چه قدیمی‌ها و چه بازیکنانی که امسال به تیم اضافه شدند، مثل یک برادر با هم رفتار می‌کنند.

او در مورد اینکه با کدام یک از بازیکنان استقلال رابطه صمیمی‌تری دارند تاکید کرد: سعی می‌کنم با همه بازیکنان رابطه خوب و صمیمی داشته باشم و همانطور که گفتم در استقلال همه با هم رفتار خوبی دارند. با این حال صمیمی‌ترین دوست من میثم مجیدی است.

مؤمنی در مورد شانس قهرمانی استقلال در لیگ امسال گفت: استقلال با ادامه این شرایط شانس زیادی برای قهرمانی دارد. البته پیش‌بینی سخت است چون چند تیم دیگر مثل استقلال خوزستان، پرسپولیس، ذوب‌آهن و ... برای قهرمانی تلاش می‌کنند. برای ما بازی با ذوب‌آهن در شروع دوباره لیگ که بهمن ماه برگزار می‌شود، خیلی مهم است و اگر این بازی را ببریم گام محکمی برای قهرمانی برمی‌داریم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جشن قهرمانی تیم (ذوب آهن) در جام حذفی1394